English

استاندار مازندران:

واحد‌های راکد، مانعی بزرگ برای توسعه مازندران هستند

استاندارمازندران گفت: واحد‌های راکد مانع بزرگی برای توسعه استان شده اند، زیرا نه تنها خود جلوی بهره برداری از مجوز صادر شده را گرفته اند بلکه مانع از صدور مجوز برای واحد‌های دیگر می‌شوند.

واحد‌های راکد، مانعی بزرگ برای توسعه مازندران هستند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری بخش کشاورزی استان مازندران در سال جاری که با حضور فعالان عرصه دامپروری برگزار شد، با تأکید بر اینکه دولت باید در عرصه تولید تسهیل کننده باشد و موانع را بر طرف کند، اظهار داشت: تهیه اطلسی که در عرصه تولید هدایت کننده باشد و موانع را به ما بشناساند، بسیار الویت دارد.

وی ادامه داد: کشاورزی پیشران مازندران است و در این زمینه با وجود اقدامات انجام شده مشکلات زیادی پیرامون صدور مجوزها، تعیین تکلیف واحد‌های راکد و استفاده از ظرفیت‌ها وجود دارد.

استاندار مازندران با تأکید بر رفع موانع تولید در زمینه دامپروری استان گفت: واحد‌های راکد مانع بزرگی برای توسعه استان شده اند، زیرا نه تنها خود جلوی بهره برداری از مجوز صادر شده را گرفته اند بلکه مانع از صدور مجوز برای واحد‌های دیگر می‌شوند که در آینده نزدیک به صورت مورد به مورد آنها را بررسی خواهیم کرد.

همچنین بابک مؤمنی مدیر جهاد کشاورزی مازندران هم افزود: طبق برآورد‌های انجام شده برای احیای واحد‌های دامداری راکد و نیمه تمام، حدود هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز است که بنا شد اتحادیه‌ها جذب سرمایه گذار را آغاز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه