English

امام جمعه کرمانشاه:

وحدت مردم و مذاهب کرمانشاه در کشور کم‌نظیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت جذب حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: وحدت مردم و مذاهب استان کرمانشاه در کشور کم‌نظیر و مثال‌زدنی است.

وحدت مردم و مذاهب کرمانشاه در کشور کم‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار معاون سازمان تبلیغات کشور افزود: باید به گونه‌ای عمل و رفتار کنیم که جذب حداکثری داشته باشیم، چون مردمان اهل تسنن و اهل حق استان برادران دینی ما هستند و همواره از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع کرده اند، لذا باید قدردان این همت بلند آن‌ها باشیم.

وی اظهار داشت: علمای استان از پیشروان انقلاب اسلامی در استان بوده اند و همواره یارو یاور امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و هستند و از دیرباز بین مردم به عدل قضاوت کرده‌است و مورد احترام عامه مردم بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: علمای اهل تسنن استان بسیار هماهنگ هستند و بعضاً از سرمایه های ارزشمند فکری، علمی و معنوی استان می باشند، بحمدالله وضعیت کرمانشاه از نظر وحدت بین شیعه و سنی بسیار خوب و الگوی تمام عیار سایر استان‌ها می‌تواند باشد.

یکی از شئون ماندگار انقلاب اسلامی شورای نگهبان است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین در دیدار اعضای دفتر شورای نگهبان در استان نیز با مهم دانستن شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران افزود: اجمالا امامین انقلاب روی شورای نگهبان صحه دارند و مورد تأییدشان می باشد.

آیت الله علما افزود: شورای نگهبان از زمان پیامبر اسلام (ص) بوده و در زمان حضرات معصومین (ع) استمرار یافته، لذا می بینیم در روز اکمال دین و اتمام نعمت های الهی که روز غدیر بود، شورای نگهبان وجود داشت تا بهترین را انتخاب کند و به مردم معرفی نماید، بنابراین مقررات و قوانین ما باید گونه ای باشد که اسلامیت کار را مد نظر قرار دهیم.

وی اظهار داشت: شورای نگهبان یکی از الطاف الهی بود که امام راحل پایه گذاری نهاد، تعبیر امام پیرامون شورای نگهبان، راجع به هیچ نهادی نیست، نهادی که امام صد درصد تایید کرده، زیرا این شورا در واقع از اسلام نگهداری می کند و سلامت افراد را می سنجد، تمام دنیا برای انتخاب افراد ملاک دارند.

امام جمعه کرمانشاه در باره قوانین و مصوبات مجلس تصریح کرد: قوانین مجلس باید آنقدر قوی و استوار باشد که شورای نگهبان آن را رد نکند، لذا می بینیم مدیریت در طول تاریخ بخصوصا در زندگی پیامبران (ع) وجود داشته، غدیر یعنی مدیریت، مدیریت برای استمرار رسالت در جامعه ای که پیامبر رحمت (ص) بنیاد نهاده بودند.

وی خاطرنشان ساخت: تمام برنامه های بزرگ ما جزو مدیریت است، اسرار حکومتی ما جزو مدیریت ماست، لذا شورای نگهبان انصافا کارش سنگین است و مسوولیت بزرگی بر دوش دارد، یکی از شئون ماندگار انقلاب اسلامی همین شورای نگهبان است، لذا باید صرفا اسلام را مدنظر قرار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه