English

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

کلمه به کلمه انقلاب و قبل از آن باید برای نسل جوان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: رسانه ها در تبیین کلمه به کلمه انقلاب و قبل از آن وظیفه خطیری بر عهده دارند.

کلمه به کلمه انقلاب و قبل از آن باید برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمانشاه در خصوص توجه نظر رسانه‌ها به جایگاه والای قلم، ابراز داشت: با خط دهی بزرگ و بارز قرآن کریم به کرات که به قلم سوگند یاد شده، فرموده امام راحله که تاکید داشتند که « این تفنگ ها باید به قلم تبدیل شود» و تاکیدات مقام معظم رهبری که به کرات نسبت به شبیه خون فرهنگی هشدار می دادند، امروز رسانه‌ها نقش خطیری بر عهده دارند.

ایشان در ادامه با تاکید بر نقش کلیدی ابوذر با زبان صدیق در تبیین اسلام، خاطرنشان ساخت: هرکس باید به سهم و نوبه خود صحبت کنند و این یعنی جهاد تبیین که همان ترس دشمن است که از روشنگری و بیداری مردم واهمه دارد.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: امروز رسانه ها می بایست به بیان کلمه به کلمه روند پیروزی انقلاب اسلامی و حتی فضای پیش از آن به وظیفه خطیر خود در تبیین انقلاب اسلامی انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی