English

امام جمعه کرمانشاه:

مهمترین وظیفه مسئولین باید خدمت صادقانه به مردم باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بنا بر فرموده و تاکیدات امام راحل هیچ خدمتی بالاتر از خدمتگزاری مردم نیست.

مهمترین وظیفه مسئولین باید خدمت صادقانه به مردم باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت اله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه استانداران کرمانشاه با حضور وزیر کشور، ابراز داشت: انقلاب ما برخاسته از یک غیرت دینی است و این سیره باید در بین نسل جوان ما نهادینه شود.

ایشان تأکید کردند: نگاه و شعار آیت اله رئیسی در سمت قوه قضاییه و در حال حاضر ریاست جمهوری نگاه ویژه به معیشت و اقتصاد مردم است و انتظار می رود مدیران و مسئولین نیز این دغدغه را با جدیت دنبال کنند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطاب به استاندار جدید کرمانشاه، جوانان را بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: کرمانشاه پهلوان پرور ظرفیت های زیادی علاوه بر خیل قابل توجهی از جوانان و امکانات بومی دارد که انتظار داریم با اولویت بندی نیازهای استان، مشکلات این استان بصورت ریشه ای حل گردد.

آیت اله علما از خدمات قابل توجه استاندار اسبق کرمانشاه نیز سخن گفت و ادامه داد: بروز حوادثی همچون زلزله، سیل و بیماری کرونا و خدمات شبانه روزی آقای بازوند به اثبات رساند که ایشان خدمات قابل توجهی را به این استان کرده اند و می طلبد که همه با کار و همت مضاعف و البته با حفظ وحدت و همت در خدمت به مردم صادقانه و برای رضای خدا عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه