English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

همه با هم باید در جنگ اقتصادی جهاد کنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت مسئله اقتصاد و تولید در کشور گفت: همه با هم باید با تمام توان در جنگ اقتصادی جهاد کنیم چراکه در دنیای امروز که ضعیف از بین می‌رود، نمی‌توان دست روی دست گذاشت و از نظر اقتصادی قوی نشد.

همه با هم باید در جنگ اقتصادی جهاد کنیم

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه بازدید از صنایع ریلی آریا وابسته به شرکت بهتاش سپاهان با گرامیداشت 13 آبان اظهار داشت: تبعید امام راحل به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 سه رویداد متفاوت و مهم هستند که همگی نقشی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشتند.

وی افزود: ملت ایران در انقلاب اول، شاه را از کشور بیرون کردند و در انقلاب دوم ارباب او یعنی آمریکا را از خاک پاک میهن اسلامی‌مان بیرون راندند؛ بدون شک اگر این اتفاق نمی‌افتاد شرایط امروز را نداشتیم و همانند برخی از کشورهای همسایه هر بار جمعی از مردم ما کشته می‌شدند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: آمریکایی‌ها در ماجرای طبس می‌خواستند با همکاری مزدوران داخلی، انقلاب مردم ایران را ناتمام بگذارند اما با لطف خدا، کشور از وجود ناپاک آنان خالی شد.

وی با بیان اینکه جهاد در راه خدا همواره ادامه دارد، عنوان کرد: ملت ایران پس از پشت سر گذاشتن بحران‌های مختلف همچون تحریم و جنگ تحمیلی، امروز در عرصه جنگ اقتصادی باید مبارزه کند؛ همه با هم باید با تمام توان در جنگ اقتصادی جهاد کنیم چراکه در دنیای امروز که ضعیف از بین می‌رود، نمی‌توان دست روی دست گذاشت و از نظر اقتصادی قوی نشد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد یادآور شد: همان‌گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند امروز مسئله اصلی کشور اقتصاد است و ما باید در این زمینه قوی شویم.

وی با اشاره به آیه 60 سوره انفال گفت: بر اساس این آیه باید تا جایی که ممکن است قدرتمند شد به گونه‌ای که دشمنان جرأت جنگ با ما را نداشته باشند؛ از سوی دیگر برای قدرتمند شدن باید هزینه کرد و سختی کشید و خدا در قرآن کریم می‌فرماید که هر چه در راه خدا هزینه کنید و یا قدم بردارید ما وفا می‌کنیم و به شما بازمی‌گردانیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به لزوم حفظ استقلال کشور و وابسته نبودن به سایر کشورها تصریح کرد: امام راحل آمد تا ایران اسلامی نه به شرق و نه به غرب وابسته نباشند؛ حتی شهید صدر می‌گفتند که نمی‌توان هم‌زمان با هر دو دنیای شرق و غرب جنگید و لازم است تا بر یکی تکیه کنیم و با دیگری بجنگیم، اما امام خمینی(رحمة الله علیه) فرمودند فقط باید بر خدا تکیه کرد؛ البته بعداً شهید صدر به یارانش فرمود: در شخصیت امام ذوب شوید که او در قرآن و خدا ذوب شده است.

به گزارش موج، صنایع ریلی آریا یکی از فعالترین و بزرگترین مجموعه ها در زمینه تعمیرات انواع واگن بوده و در مجاورت ایستگاه راه آهن سیستان ، در شرق استان اصفهان و در موقعیت کیلومتر 35 جاده اصفهان نائین قرار گرفته است.

مجتمعی که با سرمایه گذاری شرکت بهتاش سپاهان در زمینی به مساحت 100 هکتار احداث شده است.

صنایع ریلی آریا بر اساس چهار فاز شکل گرفته شامل احداث کارگاه تعمیرات واگن در فاز نخست، احداث کارگاه تعمیرات لکوموتیو در فاز دوم، احداث بارانداز ترکیبی ریلی و جاده ای و انبارهای عمومی فاز سوم و احداث کارگاه های تولید قطعات واگن، لکوموتیو و ادوات ریلی فاز چهارم است که فاز اول آن یا همان طرح کارگاه تعمیرات واگن، اولین کارگاه تعمیرات خصوصی واگن کشور به حساب آمده که از نیمه دوم سال 1390 شروع به کار کرده و در حال بهره برداری می باشد.

 صنایع ریلی آریا با برخورداری از کلیه امکانات، از سمت شمال به جاده ترانزیت اصفهان یزد بندرعباس و از جنوب به خط اصلی راه آهن اصفهان یزد متصل است و دارای 13 کیلومتر جاده ی ریلی می باشد.

امام جمعه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه