English

امام جمعه اصفهان:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، زمینه یاس دشمنان را فراهم می کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ملت ایران روز 29 اردیبهشت با شرکت حداکثری در انتخابات زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم می کند.

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، زمینه یاس دشمنان را فراهم می کنند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در دیدار جمعی از اعضای ستاد مرکزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، افزود: حضور پرشور مردم ایران در همه انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن شکن و مایه افتخار بوده است.

وی بیان کرد: براساس آمار تقریبا در 38 سال گذشته در هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است و مردم ایران در تمامی لحظات، پشتیبان ولایت فقیه بوده و یاس دشمنان را فراهم کرده اند.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: حضور پرشور و همیشگی مردم در صحنه و احساس مسئولیت ملت شریف ایران نسبت به مسائل سیاسی از جمله انتخابات جای خوشحالی و مسرت دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: خدا را شاکریم که ما دست به دامن اهل بیت (ع) هستیم و رهبران بزرگ داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: اختلاف، نزاع و جنگ های داخلی امروز منطقه خاورمیانه و برخی کشورهای به ظاهر اسلامی بدلیل نداشتن رهبر و عدم اعتقاد به چنین امری است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، برخورداری از بصیرت، فهم دقیق از مسائل و بینش عمیق را از شرایط رهبری جامعه اسلامی دانست و افزود: وجه تمایز شیعیان ایران نسبت به دیگر ملت ها اعتقاد به ولی فقیه جامع الشرایط برای رهبری است و همین امر مایه نجات انقلاب اسلامی و ملت ایران شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه قرآن یک نعمت بزرگ الهی است و به مثابه داروخانه ای نامحدود برای بشریت است، افزود: اگر در کنار این داروخانه، طبیب حاذق و متخصص نباشد، نه تنها موجب شفا نمی شود بلکه زمینه مرگ را فراهم می کند و تنها طبیب لایق در این زمینه اهل بیت (ع) هستند.

وی بابیان اینکه هستی ما ز هستی ولایت و رهبری است، افزود: عاشق رهبر بودن، اعتقاد و تابعیت از ولایت فقیه ، شاخص برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو است.

ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اصفهان با برپایی جشنی که یکشنبه شب به مناسبت میلاد فرخنده امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس در حسینیه قصر منشی این شهر برگزار شد، گشایش یافت.

دوازدهمین انتخابات ریاست جمهموری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29اردیبهشت برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی