English

امام جمعه کرمانشاه:

هنر عقیدتی سیاسی این است که از ما دستگیری می کند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در همایش هفته عقیدتی، سیاسی ارتش، که با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و تنی چند از مسوولان استان گفت: همه ما دنبال عقیدتی سیاسی هستیم، زیرا همه ما احتیاج به دستگیری داریم، هنر عقیدتی سیاسی این است که از ما دستگیری می کند.

هنر عقیدتی سیاسی این است که از ما دستگیری می کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه قدرت بزرگ انقلاب از برکت اسلام و وحی است، گفت: اگر بتوانیم خودمان را پیدا کنیم و به ارزش خودمان پی ببریم، استکبار و آمریکا محلی از اِعراب ندارند.

آیت الله مصطفی علما  افزود: با اشاره به ابعاد معرفتی که برنامه های عقیدتی بوجود می آورد، اظهار داشت: شهید مطهری با آن همه عظمت علمی که داشت مجذوب اندیشه و مرام و معرفت امام راحل بود زیرا  این حقیقت و جوهره امام بود که در سن ۸۰ سالگی بنیاد ۲ هزار و ۵۰۰ سال شاهنشاهی را جمع کرد.

آیت الله علما، پیرامون عظمت جوهره پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد: امروز بیش از یک میلیارد و نیم از جمعیت دنیا، صبح و ظهر و شام شهادت به رسالت رسول الله (ص) می دهند، یعنی آن ها  شهادت به جوهره رسالت می دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، پیرامون جوهره دین تصریح کرد: دین تازه است، زیرا اگر دین هر روز تازه نمی شد، پیامبر اسلام به بلال دستور نمی داد برای اقامه اذان، هر روز و شب اذان را تکرار کند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: همه ما احتیاج به یک عقیدتی باطنی داریم که در مسیر آن حرکت کنیم زیرا حرکت این روح بزرگ ما را در پی خواهد داشت.

وی گفت: قدر نظام اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا یعنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را بدانیم زیرا دنیا روی ایشان، کلام ایشان و سخن ایشان حساب ویژه باز کرده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه