English

امام جمعه کرمانشاه خطاب به مدیران:

هر کسی مسوولیت دارد بین بهشت و جهنم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: صداقت و سلامت باید سرمایه بزرگ مسوولان در جهت خدمت باشد تا مردم به آنها اعتماد کنند.

هر کسی مسوولیت دارد بین بهشت و جهنم است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار حجت الاسلام و المسلمین بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، بر اهمیت صداقت و سلامت به عنوان عناصر ارزشمند انسانی در وجود مسوولان در نظام اسلامی  تاکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مسوولان با رفتار نیک و اسلامی می‌توانند بهشت را به دست آورند، افزود: هر کسی مسوولیت دارد بین بهشت و جهنم است، یعنی اگر کار درست و خداپسندانه انجام دادیم یقینا جزو بهشتیان و اگر خدای ناکرده نتوانستیم از این موقعیت ویژه برای کمک به رفع گرفتاری های مردم استفاده کنیم، فرصت بهشتی بودن خود را از کف داده‌ایم.
آیت الله علما با تبریک پیروزی آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهوری منتخب یادآور شد: رییس جمهور منتخب، انسان سالمی است و این باید برای مسوولان الگو باشد.
وی تاکید کرد: تمام اوصاف نیک و متعالی در وجود امامین انقلاب متجلی است، لذا باید همه مسوولان در برخوردهای اجتماعی خود به نوع رفتار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نگاه کرده و آن را الگوی خود قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه