English

افتتاح ۳۵ طرح کشاورزی در قم

مراسم نمادین بهره‌برداری از ۳۵ طرح کشاورزی با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۸۷۳ میلیارد ریال و اشتغال‌آفرینی برای ۲۳۲ نفر روز پنجشنبه در قم برگزار شد.

افتتاح ۳۵ طرح کشاورزی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، رییس سازمان جهاد کشاورزی قم دراین آیین و مراسم تجلیل از بهره‌برداران برتر در سالن کرامت استانداری بیان کرد:بخش کشاورزی از جمله حوزه‌های مولد اقتصادی است که فرصت‌های اشتغال زیادی فراهم می‌کند و نقش اصلی را در تامین امنیت غذایی دارد.

محمد رضا حاجی رضا افزود: کشاورزی قم نیز نقش موثر و مفیدی در عرصه تامین امنیت غذایی کشور و خودکفایی دارد و تولیدکنندگان، بهره‌برداران و تشکل‌های قوی در حوزه کشاورزی استان فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: میزان متوسط تولید محصولات کشاورزی در این استان سالانه بیش از ۸۰۰ هزار تُن است که با توجه به شرایط خاص جغرافیایی این استان رقم قابل توجهی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: ما با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال افزایش بهره‌برداری در بخش کشاورزی استان هستیم و با مشارکت فعال ۱۴ هزار بهره‌بردار این بخش سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی  را افزایش خواهیم داد.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های خود به دنبال تقویت ارتباط با مراکز علمی برای تحقق کشاورزی دانش‌بنیان در استان بوده و همچنین اجرای دقیق و کامل طرح تغییر الگوی کشت را با توجه به ظرفیت‌های اقلیمی در دستور کار داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب ۲نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی قم به عنوان نمونه کشوری گفت: در همین رابطه امروز آیین تجلیل از ۲۴ بهره‌بردار برتر بخش کشاورزی استان را برگزار کردیم و شاهد هستیم که کشاورزان ما با عملکرد خوب خود در عرصه‌های ملی و استانی افتخار آفرینی می‌کنند.

حاجی رضا گفت: برگزاری آیین تجلیل از کشاورزن نمونه قم عامل موثری برای ارتقا جایگاه حرفه‌ای بخش کشاورزی استان و تشکر از زحمات بی‌وقفه بهره‌برداران پرتلاش آن است و سازمان جهاد کشاورزی قم برگزاری مطلوب این آیین را وظیفه خود می‌داند.

در این آیین علاوه بر افتتاح ۳۵ طرح کشاورزی از ۲۴ بهره‌بردار نمونه و برتر در بخش‌های مختلف کشاورزی استان قم با حضور مسئولان ملی و استانی تجلیل به‌عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه