English

جعفر فرشچی:

اولویت‌های مهم برای استقرار دانش بنیان‌ها رفع مشکلات است

جانشین معاون شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: مساحت کل این شهرک ۱۴۴۸ هکتار، مساحت عملیاتی آن ۲۰۰ هکتار و برای مساحت صنعتی آن ۱۲۰ هکتار پیش بینی شده است.

اولویت‌های مهم برای استقرار دانش بنیان‌ها رفع مشکلات است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر فرشچی جانشین معاون شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی اطلاع داد: رفع متصرفین و مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی مشهد جهت اشتغال آفرینی و استقرار دانش بنیان‌ها از اولویت‌های مهم است.

فرشچی در ادامه این خبر افزود: مساحت کل این شهرک ۱۴۴۸ هکتار، مساحت عملیاتی آن ۲۰۰ هکتار و برای مساحت صنعتی آن ۱۲۰ هکتار پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: این شهرک در نخستین مرحله از بهره برداری به حداقل ۱.۳ میلیون مترمکعب آب کیفی از محل تصفیه خانه آب شماره ۳ سد دوستی تا محل شهرک برای اجرای خط انتقال به طول ۱۵ کیلومتر نیازمند است.

جانشین معاون شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفتادامه داد: و نیز ۲.۷ میلیون مترمکعب آب باقی مانده نیز باید از محل آب‌های زیرزمینی منطقه در قالب چاه به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اختصاص یابد.

فرشچی اظهار کرد: فراهم آوردن امکانات زیربنایی و رفع موانع و مشکلات زیرساختی با رویکرد حمایت ویژه از فضای کسب و کار واحد‌های تولیدی دانش‌بنیان و اشتغال آفرین از اولویت‌های اصلی و رسالت مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان میباشد.

وی اضافه کرد: گمرک مطهری و خط ریلی را از مزایای ویژه شهرک صنعتی شماره ۵ مشهد است و این شهرک تا سه هزار هکتار قابلیت توسعه دارد و وجود ۱۵۵ معارض شناسایی شده در اراضی این شهرک، مانع انجام عملیات آماده سازی آن شده بود که رفع این موضوع در حال پیگیری و حل شدن است.

جانشین معاون شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی یادآور شد: در مجموع با تأمین اعتبار از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های آب و برق و همچنین کمک‌های اعتباری خراسان رضوی و با همیاری دستگاه‌های خدمات رسان وتسریع در رفع متصرفین موجود فاز جدید شروع خواهد شد.

فرشچی افزود: البته با تکمیل زیرساخت‌های اراضی فاز اول این مجموعه، وسیع‌ترین شهرک صنعتی استان خراسان رضوی به زودی واگذاری اراضی مرحله نخست از بهره برداری شهرک صنعتی شماره ۵ به متقاضیان و سرمایه گذاران صنعتی آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه