English

حجت‌الاسلام احمد مروی:

امام علی(ع) در زمان خود دیدگاه دانش‌بنیانی داشت

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: دشمنان و استعمارگران دنبال این هستند که ساحت دین را از ساحت اقتصاد جدا نمایند و این اقدام را انجام داده و نتیجه گرفته‌اند.

امام علی(ع) در زمان خود دیدگاه دانش‌بنیانی داشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی طی سخنانی ضمن تسلیت حادثه مرگبار قطار مشهد به یزد عنوان کرد: حمایت از شرکتهای دانش‌بنیان برای رشد و تقویت آنها بدون نگاه سوداگرانه و سودجویانه از وظایف و برنامه‌های این نهاد است.

حجت‌الاسلام مروی این سخنان را در دومین نمایشگاه دستاوردهای شرکتهای دانش‌بنیان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی بیان کرد و ادامه داد: دشمنان و استعمارگران دنبال این هستند که ساحت دین را از ساحت اقتصاد جدا نمایند و این اقدام را انجام داده و نتیجه گرفته‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه متذکر شد: دشمنان ابتدا افکار را در جهتی که خودشان می‌خواهند سوق داده و سپس کاری که می‌خواهند انجام می‌دهند و این کار دشمن برای ملت‌ها بسیار پرهزینه و برای دشمن بسیار کم‌هزینه است.

وی با اشاره به اینکه امام علی(ع) در زمان خود دیدگاه دانش‌بنیانی داشت اظهار کرد: آن حضرت زمین‌های زیادی را آباد و قناتهای زیادی را ایجاد کرد، اما دشمنان با ظرافت هر جا عکس امام علی(ع) را کشیدند یک شمشیر دست آن حضرت کشیدند و به ما معرفی کردند.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین تصریح کرد: اگر ایجاد کار و نخلستان و قنات و چاه، یک کار  دنیایی و مادی بود آنحضرت عمر خود را صرف کار بیهوده نمی‌کرد از منظر آن حضرت کار و تلاش و تولید، عبادت است.

حجت الاسلام مروی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با توقف تولید و دانش در کشور و واردات بی رویه از خارج، سلطه دشمن هم می‌آید و کسانی هم که تولیدگر هستند و جنس نامرغوب تولید می‌کنند به استعمار کمک می کنند.

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب حدود ۱۰ سالاست که در حوزه اقتصاد، کار و کارگر و معیشت شعارهای سال را نامگذاری می‌کنند، این یعنی ساحت دین و اقتصاد جدا نیست.

حجت الاسلام مروی در خاتمه خاطرنشان کرد: بعضی از وارد کننده‌ها فقط نگاه سوداگرانه دارند و با کار خود به کشور خیانت و جوانان را بیکار می‌کنند، آنها همواره در مقابل شرکتهای دانش‌بنیان مقاومت می کنند، بنابراین در مقابل آنها باید ایستاد و مبارزه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه