English

محسن حیدری:

خراسان رضوی در صدر نمودار بیشترین استعدادیابی فوتبال کشور

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: نقطه عطف استعدادیابی‌های استان راه‌اندازی طرح استعدادیابی مناطق هفت‌گانه و راه‌اندازی تیم‌های منتخب استان و توجه به استعداد‌های حاشیه شهر است.

خراسان رضوی در صدر نمودار بیشترین استعدادیابی فوتبال کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن حیدری دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: براساس اعلام فدراسیون فوتبال، خراسان رضوی در صدر نمودار بیشترین استعدادیابی در فوتبال پایه میان سایر هیات‌های فوتبال استانی قرار گرفت.

حیدری در ادامه این خبر اضافه کرد: بر این اساس، عملکرد خراسان رضوی طی یک سال با کشف استعداد ۹۹۵ فوتبالیست در سنین پایه، بالاتر از تهران با ۷۵۸ و خوزستان با ۷۵۰ فوتبالیست قرار گرفته است.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: قرار داشتن خراسان رضوی در صدر نمودار فراوانی استعدادیابی استان‌ها حاصل برنامه سه ساله‌ای است که حتی در زمان کرونا نیز متوقف نشد.

وی افزود: نقطه عطف استعدادیابی‌های استان راه‌اندازی طرح استعدادیابی مناطق هفت‌گانه و راه‌اندازی تیم‌های منتخب استان است و در کنار این موارد توجه به استعداد‌های حاشیه شهر نیز از جمله فعالیت‌هایی است که سعی شده تا با هدف در دسترس قرار دادن فرصت ارزشیابی برای تمام استعداد‌ها اجرا شود.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی یادآور شد: لازمه قرارگرفتن بازیکنان خراسان رضوی در لیست نهایی تیم‌های ملی فوتبال پایه اتحاد بیشتر بین مربیان و تلاش برای تربیت بازیکنان مستعد و آینده‌دار است و حضور بازیکنان خراسان رضوی در اردو‌های انتخابی بسیار خوب است، اما برای داشتن نماینده در لیست نهایی می‌بایست تلاش بیشتری داشت.

حیدری در خاتمه خاطرنشان کرد: برنامه مدنظر این هیات در حوزه فوتبال پایه، توسعه فوتبال در تمام شهرستان‌های خراسان رضوی است و به طور قطع نقش و همکاری هیات‌های فوتبال هر استان در این موضوع بسیار مهم و قابل قدردانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه