English

استعدادیابی سراسری دانش آموزان فوتبالیست کشور در رامسر آغاز شد

ریاست هیات ورزش دانش آموزی مازندران گفت: استعدادیابی سراسری دانش آموزان فوتبالیست در رامسر آغاز شده تا ترکیب نهایی تیم ملی فوتبال دانش آموزی از میان فوتبالیست های دانش آموزانتخاب شوند.

استعدادیابی سراسری دانش آموزان فوتبالیست کشور در رامسر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، درزی خلردی بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون ورزش دانش آموزی و اعضای انجمن فوتبال مدارس کشور مقرر شد، استعدادیابی سراسری دانش آموزان فوتبالیست زیر نظر کمیته فنی انجمن فوتبال و با حضور مربیان منتخب این کمیته انجام شود.

وی در خصوص شرایط استعدادیابی در رامسر نیز توضیح داد : همه استان های کشور متناسب با سهمیه تعلق گرفته شده (حداکثر چهارنفر) دانش آموزان برتر مناطق مختلف استان را توسط انجمن فوتبال برای حضور در اردوی انتخابی که از 24 تا 30 تیر ماه در مجموعه شهید چمران رامسر برگزار می شود، معرفی کردند.

رییس هیات ورزش دانش آموزی مازندران افزود: در گروه بندی های انجام شده برای این مرحله از استعدادیابی درگروه نخست که از 24 تا 26 تیرماه برگزار شد، تیم هایی از آذربایجان شرقی، اصفهان ، البرز، خوزستان، تهران، شهرستانهای تهران، گیلان و مازندران حضور داشتند و در گروه دوم که از 26 تا 28 تیر برگزار می شود تیم های اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، قزوین، قم، کردستان حضور دارند.

وی ادامه داد : همچنین گروه سوم از تاریخ 28 تا 30 تیر ماه با حضور خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، سمنان، گلستان، یزد، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

درزی خلردی از توجه ویژه به افراد خاص در این مرحله از استعدادیابی خبر داد و گفت : به دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در این طرح استعدادیابی به صورت ویژه توجه می شود و مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه