English

یک شب باشکوه در استادیوم قایقران انزلی؛

ملوان بندر انزلی به لیگ برتر کشور صعود کرد/حضور استاندار گیلان در جشن قهرمانی تیم ملوان بندرانزلی

در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان، تیم ملوان انزلی با نتیجه یک بر صفر ویستا توربین تهران را شکست داد.

ملوان بندر انزلی به لیگ برتر  کشور صعود کرد/حضور استاندار گیلان در جشن قهرمانی تیم ملوان بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، از هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان عصر امروز تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم ویستا توربین تهران رفت و با نتیجه یک بر صفر  این تیم را شکست داد.

گفتنی است؛ اسدالله عباسی سه‌شنبه شب پس از تماشای دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و ویستاتوربین تهران در ورزشگاه تختی انزلی که با پیروزی تیم میزبان و قهرمانی ملوانان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و راهیابی به رقابت‌های لیگ برتر همراه شد، در جمع خبرنگاران ، با تبریک این پیروزی به مردم استان به ویژه مردم قهرمان و ورزش دوست انزلی اظهار داشت: مدتها بود مردم آرزو داشتند ملوان در سکوی قهرمانی حضور یابد و به لیگ‌ برتر فوتبال کشور صعود کند که خوشبختانه با اراده بازیکنان، تکیه به توانمندی ها و بهره‌گیری از ظرفیت مربیان بومی، این مهم محقق شد.
وی تقارن این جشن با دهه کرامت را به فال نیک گرفت و با اظهار خرسندی از حضور در جمع هواداران، از استمرار حمایت های مجموعه مدیریت گیلان از همه تیم های ورزشی و فوتبالی استان خبر داد.
استاندار گیلان تقویت زیرساخت‌های ورزشی را از رویکردهای دولت خواند و شور و شعف ایجاد شده در مردم ورزش‌دوست انزلی و هواداران پرشور تیم ملوان بندرانزلی را مورد اشاره قرار داد و افزود: این پشتیبانی ها، زمینه ساز درخشش اهالی پرتلاش ورزش استان است.
با پایان یافتن رقابت‌های فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۷۱ امتیاز  عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

 ملوان بندر انزلی به لیگ برتر  کشور صعود کرد

قهرمانی ملوان بندرانزلی در لیگ یک ملوان بندر انزلی به لیگ برتر  کشور صعود کرد ملوان بندر انزلی به لیگ برتر  کشور صعود کرد ملوان بندر انزلی به لیگ برتر  کشور صعود کرد ملوان بندر انزلی به لیگ برتر  کشور صعود کرد ملوان بندر انزلی به لیگ برتر  کشور صعود کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه