English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد؛

تردد بیش از ۱۷ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در فصل بهار 17 هزار و 207 نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

تردد بیش از 17 هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه از این تعداد هزار و 471 نفر مسافر ایرانی و 15 هزار و 736 نفر نیز مسافر خارجی است گفت: مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این میزان تردد هزار و 450 نفر مسافر ورودی ایرانی و 7 هزار و 430 نفر نیز مسافر ورودی خارجی است افزود: 21 نفر بصورت مسافر خروجی ایرانی و 8 هزار و 306 نفر نیز مسافر خروجی خارجی از این پایانه تردد داشته اند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 47 درصدی تردد وسیله نقلیه در پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و گفت: در سه ماهه گذشته 33 هزار و 778 دستگاه وسیله نقلیه از این پایانه تردد کرده اند.

وثوقی تردد 33 هزار و 329وسیله نقلیه کامیون،436 وسیله نقلیه اتوبوس و 13 وسیله نقلیه سواری را در سه ماهه گذشته یادآور شد و گفت: در تردد کامیون از پایانه مرزی بیله سوار نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 23 هزار دستگاه کامیون بود افزایش 45 درصدی را شاهد هستیم.

وی کامیون خروجی از این پایانه را 14 هزار و 113 دستگاه و کامیون های ورودی را نیز 19 هزار و 216 دستگاه برشمرد و گفت: از 436 دستگاه اتوبوس ورودی و خروجی از پایانه مرزی بیله سوار 50 درصد ایرانی و 50 درصد نیز آذری است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به ورود 9 دستگاه سواری گرجی از مرز، خروج دو دستگاه مینی بوس و سواری ترکیه و 3 دستگاه سواری گرجی را از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شد.

وثوقی پایانه مرزی بیله سوار را جزوه 5 پایانه برتر کشور عنوان کرد و گفت: ترد مسافر و کالا از این پایانه بصورت عادی و روان است و به همت تلاشگران در پایانه مرزی بیله سوار در همه بخش ها با رشد چشمگیری مواجه هستیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه