English

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد خبر داد؛

آغاز طرح توسعه کتابخانه تخصصی تخت فولاد اصفهان

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: طرح توسعه کتابخانه تخصصی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با هدف ایجاد فضایی برای بهره‌مندی دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان رشته‌های مختلف از کتب گوناگون، در محل باغ طوبی واقع در آرامستان تاریخی تخت فولاد آغاز شد.

آغاز طرح توسعه کتابخانه تخصصی تخت فولاد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابراهیم عمرانی بیان داشت: به منظور احیای کتابخانه تخصصی تخت فولاد و توسعه فضای فیزیکی مخزن کتاب؛ پروژه ساماندهی و افزایش مساحت کتابخانه تخت فولاد اصفهان ظرف مدت 2 ماه اجرا می‌شود.

وی افزود: با اجرای این پروژه فضای تحقیقی و مطالعات تخصصی در مجموعه تخت فولاد افزایش می‌یابد و گامی در راستای تسهیل مطالعه و تحقیق برای مخاطبین و پژوهشگران برداشته می‌شود.

این مقام مسئول از وجود بیش از 10 هزار جلد کتاب در این کتابخانه تخصصی خبر داد و تأکید کرد: عموم شهروندان با استفاده از کارت عضویت طرح جامع کتابخانه های شهرداری می‌توانند از این کتابخانه استفاده کنند.

به گفته عمرانی، برای دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های مختلفی همچون تاریخ، هنر، معماری، جامعه شناسی و اصفهان شناسی کتب ارزشمندی در این کتابخانه موجود است که با توسعه کتابخانه امکان استفاده از این آثار برای علاقمندان فراهم می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد خاطرنشان کرد: در نظر داریم کتابخانه تخصصی تخت فولاد،  با دو رویکرد تخت فولاد شناسی و رجال و مشاهیر اصفهان به کلیه شهروندان ارائه خدمت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه