English

مهدی آزاد خبر داد:

جابجایی ۱۶۸ هزار تن کالا در شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: در فصل بهار 168 هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده است.

جابجایی 168 هزار تن کالا در شهرستان نمین

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهدی آزاد ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین در بازدید ازشرکت حمل ونقل این شهرستان با بیان اینکه 24 شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان نمین بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم هستند گفت: در مدت یاد شده 6 هزار و897 برگ بارنامه صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه گذشته 708 نفر مسافر نیز از شهرستان نمین جابجا شده است گفت: 2 شرکت مسافربری در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین می گوید: با انجام 198 مورد گشت راهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان نمین جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه،44 مورد ساخت وساز غیر مجاز شناسایی و متوقف،19 مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و با اخذ دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

آزاد افزود: در جهت ارتقای ایمنی راهها، با استفاده از 500 تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان را در سه ماهه گذشته یاد آور شد و گفت: راهداران پرتلاش شهرستان نمین 268 عدد از تابلوهای فرسوده را از سطح جاده جمع آوری و بازسازی کرده اند.

وی در مدت یاد شده از تسطیح و رگلاژ 135 کیلومتر از جاده های شنی این شهرستان توسط راهداران خبرداد و گفت:در مدت یاد شده راهداران ساعی شهرستان نمین 5 کیلومتر عملیات شانه سازی و 28 متر مکعب پاکسازی کانال انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین ایمن سازی تیرهای روشنایی با دپوی خاکریز به تعداد 225 عدد، رنگ آمیزی 46 متر مربع از سرعتکاهها،شستشوی 12 هزار و 860 عدد تابلو،600 کامیون ریزش برداری،65 کیلومتر پاکسازی زباله و 970 کامیون حمل مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در سه ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین مسئولیت نگهداری 367 کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار 45 کیلومتر راه اصلی،36 کیلومتر راه فرعی،192 کیلومتر راه آسفالته روستایی،36 کیلومتر راه شنی و خاکی و 60 کیلومتر نیز راه مرزی است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه