English

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت؛

پرورش مقدم بر آموزش حافظه محور است

معاون آموزش های عمومی و مهارتی سما واحد رشت در جلسه تقدیر از اعضای انجمن اولیا و مربیان دبستان پسران سما واحد رشت گفت: پرورش مقدم بر آموزش حافظه محور است.

پرورش مقدم بر آموزش حافظه محور است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، معاون آموزش های عمومی و مهارتی سما واحد رشت در جلسه تقدیر از اعضای انجمن اولیا و مربیان دبستان پسران سما با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان در واقع  نماینده اولیای دانش آموزان در مدرسه هستند گفت: شما اعضای محترم می توانید به عنوان مشاور مدیر مدرسه، مشورت های را جهت بهبود و غنای برنامه های مدرسه در ابعاد آموزشی و تربیتی داشته باشید.

 تیمور آمار انجمن اولیا و مربیان را پل ارتباطی خانه و مدرسه عنوان کرد و افزود: اعضای انجمن کمک کننده مدرسه در اجرای برنامه ها برای تربیت نسلی است که هم می خواهند آموزش بهتری ببینند و هم در نظام تربیتی بهتری رشد نمایند.

وی ادامه داد: انجمن اولیا و مربیان یک جمع مشورتی برای نظارت بر عملکرد مدرسه در حوزه های مختلف است و انتظار داریم که خروجی جلسات انجمن منتهی شود به اینکه ایده ها و دغدغه های مطرح شود تا مارا در انجام امور ومسئولیت ها یاری دهد.

آمار با بیان اینکه پرورش مقدم بر آموزش حافظه محور است گفت: نظام تربیتی مهم تر از دانش و آگاهی است و الحمد الله معلمان ما به این موضوع واقف هستند.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی سما واحد رشت خاطر نشان کرد: دستورالعمل مدارس نباید تنها آموزش دروس باشد و باید به دنبال تربیت نسلی باشیم که اندیشیدن،  پرسشگری، راهبری و  مهارت های گوناگون زندگی را یاد بگیرد.

در پایان با اهدای لوح سپاس از عملکرد و فعالیت های اعضای انجمن اولیا و مربیان دبستان پسران سما واحد رشت تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه