English

محمد اهلی خبر داد:

انعقاد ۵۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 50 قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد منعقد شده است.

انعقاد 50 قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از نواحی صنعتی روح کندی و پارس آباد، ضمن بررسی میدانی آخرین وضعیت این نواحی، از نزدیک در جریان مشکلات چند واحد تولیدی قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر 50 قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد منعقد شده است که از این بین 5 واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند و در بقیه قراردادها نیز با توجه به آغاز ساخت و سازها، انتظار می رود در یکی دو سال آتی شاهد افتتاح و بهره برداری از خیل عظیمی از این طرح های تولیدی باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل می گوید: هدف از بازدیدهای میدانی، رصد مشکلات موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی است که تلاش می شود با احصاء مشکلات موجود، نسبت به برنامه ریزی ها برای رفع آن اقدام شود.

اهلی ناحیه صنعتی پارس آباد را یکی از تقاضامحورترین نواحی صنعتی استان برشمرد و گفت: این ناحیه صنعتی در دو فاز 50 هکتاری احداث شده است که با توجه به استقبال سرمایه گذاران، واگذاری در فاز نخست آن به اتمام رسیده و واگذاری در فاز دوم آن نیز در حال انجام است.

وی تحقق این امر را زمینه ساز اشتغال پایدار در منطقه دانست و گفت: شهرک های صنعتی تمام تلاش و جدیت خود را برای فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در استان به کار بسته که نمونه بارز این تلاش ها، اجرای بیش از 110 میلیارد تومان پروژه های عمرانی در سال 1400 بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل همچنین در جریان بازدید از واحد تولیدی توسعه مغان در ناحیه صنعتی بیله سوار گفت: با توجه به اتمام زمین قابل واگذاری در ناحیه صنعتی روح کندی، طرح توسعه این ناحیه در حال پیگیری است که امیدواریم با مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی به این هدف مهم که نیاز واقعی این شهرستان برای توسعه صنعتی است دست پیدا کنیم.

ناحیه صنعتی پارس آباد با مساحت 100 هکتار در شهرستان پارس آباد و ناحیه صنعتی روح کندی با مساحت 10 هکتار در شهرستان بیله سوار، هر دو در شمال استان اردبیل واقع شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه