English

محمد اهلی خبر داد:

آغاز اجرای ۳ خوشه صنعتی جدید در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از اجرای 3 خوشه صنعتی جدید در توسعه صنعت و افزایش صادرات در استان خبر داد.

آغاز اجرای 3 خوشه صنعتی جدید در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور حمایت و ایجاد هماهنگی بین تولید کنندگان و دستگاه های اجرایی، تاکنون توسعه سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در سطح استان اردبیل در حال اجرا بوده و فرآیند توسعه سه خوشه صنعتی جدید شامل؛ صنایع چوب و مبلمان، پوشاک و شیرآلات ساختمانی به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هدف از انجام خوشه های کسب و کار، تقویت ارتباط، شبکه سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر است، گفت: اجرای این خوشه های صنعتی، باعث بهره مندی هرچه بیشتر صنایع از خدمات یکدیگر شده و حمایت از شکل گیری و توسعه ارائه دهندگان خدمات این کسب و کارها را تسهیل خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل انتخاب این سه خوشه جدید را بر اساس مطالعات و نیازسنجی های انجام شده برشمرد و ادامه داد: از دو سال گذشته مطالعات امکان سنجی 12 خوشه صنعتی جدید در استان اردبیل آغاز شد که با توجه به گسترش فعالیت و نیازسنجی های انجام شده، سه خوشه صنعتی صنایع چوب و مبلمان، پوشاک و شیرآلات ساختمانی مورد تایید و تصویب نهایی قرار گرفت.

اهلی ادامه داد: در کنار حمایت از ایجاد و اجرای خوشه های صنعتی تلاش خواهد شد تا مقوله مهم حمایت از صنعت را در دستور کار خود قرار دهیم تا بتوانیم در جهت افزایش تولید و راندمان واحدهای تولیدی حرکت کنیم.

وی نمونه این حمایت ها را برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری تورهای صنعتی داخلی و خارجی و همچنین حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا این حمایت ها منجر به افزایش تولید و توسعه صنعت استان شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه