English

محمد اهلی خبر داد:

افزایش بیش از ۵ برابری اعتبارات بسته های حمایتی به صنایع کوچک اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: اعتبارات بسته های حمایتی به صنایع کوچک استان بیش از 5 برابر افزایش یافته است.

افزایش بیش از 5 برابری اعتبارات بسته های حمایتی به صنایع کوچک اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از برنامه های مهم و راهبردی این شرکت، ارائه بسته های حمایتی مختلف به واحدهای تولیدی است تا با استفاده از این بسته های حمایتی تلاش می شود در جهت کمک به افزایش تولید و بهره وری واحدهای صنعتی حرکت کنیم.

وی افزود: هدف از تاسیس سازمان صنایع کوچک و به دنبال آن تاسیس شرکت شهرک های صنعتی، حرکت به سوی حمایت از تولید و افزایش راندمان واحدهای صنعتی است که در این راستا کمک های بلاعوض و یارانه ای به واحدهای تولیدی ارائه می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل این بسته های حمایتی را در قالب چندین بسته برشمرد و افزود: بسته هایی همچون آموزش رایگان شاغلین واحدهای تولیدی، برگزاری تورهای صنعتی رایگان بازدید از واحدهای موفق کشوری، حمایت ویژه از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه های داخلی و خارجی، کمک به دانش بنیان شدن واحدهای مستعد، استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار برای عارضه یابی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال، حمایت از خوشه های کسب و کار و دهها برنامه حمایتی دیگر است که برای کمک به توسعه واحدهای تولیدی انجام می پذیرد.

اهلی ادامه داد: بر اساس ضرورت، مجموع اعتبارات هزینه ای بسته های حمایتی سال جاری شرکت شهرکهای صنعتی نسبت به سال گذشته از افزایش بیش از 5 برابری برخوردار بوده است که این نشان از اهمیت توجه به صنایع کوچک استان در شهرکهای صنعتی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تامین زیرساخت ها و تسهیل روند سرمایه گذاری در استان، بتوانیم در جهت افزایش تولید و صنعت استان قدم برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه