English

محمد اهلی خبر داد:

فعالیت بیش از ۶۵۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان اردبیل

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بیش از 650 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان دارای پروانه بهره برداری هستند.

فعالیت بیش از 650 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: از مجموع یک هزار و 300 قرارداد منعقد شده با سرمایه گذاران تاکنون، بیش از 650 واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری از مراجع ذیصلاح شده اند و مابقی قراردادها نیز در حال اجرای طرح صنعتی خود می باشند.

وی میزان سرمایه گذاری های انجام شده توسط بخش خصوصی در شهرک های صنعتی استان را بیش از 18 هزار میلیارد ریال برشمرد و افزود: البته اگر این حجم از سرمایه گذاری ها را به قیمت روز محاسبه کنیم اعداد بسیار فراتر از این ارقام خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر واحدهای تولیدی ، بیش از 650 طرح صنعتی نیز در شهرک های صنعتی وجود دارند که این طرح ها از مرحله انعقاد قرارداد و دریافت زمین تا مرحله احداث ساختمان متفاوت می باشند که در صورت اجرای این طرح ها، امکان افزایش اشتغال در شهرک های صنعتی استان به دو برابر ظرفیت کنونی وجود دارد.

اهلی از افزایش میل به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان خبر داد و افزود: با توجه به اعطای مشوقات سرمایه گذاری، شاهد افزایش روز افزون حضور متقاضیان در شهرک های صنعتی هستیم به نحوی که برای اولین بار در طول دوران تاسیس شرکت شهرک های صنعتی موفق به واگذاری بیش از 67 هکتار زمین صنعتی در قالب 188 قرارداد به سرمایه گذاران در سال 99 شدیم.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان اردبیل در شهرک های صنعتی قرار دارند، افزود: به منظور رشد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، مشوق‌هایی برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی ارائه می‌شود و تلاش می شود تا با تسهیل شرایط واگذاری حق بهره برداری زمین، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه