English

محمد اهلی خبر داد:

راه اندازی کمیته پایش طرح‌های صنعتی در شهرک های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با ابلاغ معاون وزیر صمت، کمیته پایش طرح‌های صنعتی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان تشکیل شد.

راه اندازی کمیته پایش طرح‌های صنعتی در شهرک های صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت راه اندازی طرح‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با صدور ابلاغیه‌ای از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، کمیته پایش طرح‌های صنعتی در شرکت شهرک های صنعتی تشکیل و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در این طرح ضمن مراجعه حضوری تیم های تعیین شده به محل اجرای تمامی طرح‌ها، مشخصات طرح ها از قبیل؛ پیشرفت فیزیکی، اقدامات انجام شده، برنامه زمان بندی شده، مشکلات احتمالی موجود و درخواست‌های مربوطه جمع آوری و در جهت رفع آنها اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در این طرح در صورت لزوم از ظرفیت و پتانسیل مجموعه‌های جهادی همچون بسیج مهندسین نیز استفاده خواهد شد.

اهلی ادامه داد: با شناسایی طرح‌های راکد و غیرفعال و احصاء دلایل غیرفعال بودن آنها، پیگیری ویژه برای بازفعال سازی این طرح ها صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: در این طرح، قراردادهایی که بیش از 3 سال از تاریخ انعقاد آنان گذشته و زمین به صورت راکد بوده و یا در مرحله ابتدایی ساخت و ساز می باشد و متقاضی میلی برای اجرای واحد تولیدی خود نداشته باشد، قرارداد واگذاری پس از طی مراحل قانونی فسخ و زمین آزاد شده در اختیار سرمایه گذاران دیگر قرار داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از صاحبان قراردادهایی که زمین خود را به صورت راکد رها نموده اند تقاضا کرد تا هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف قرارداد فیمابین اقدام کنند در غیر اینصورت طبق مفاد مندرج در دفترچه قرارداد اقدام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه