English

محمد اهلی خبر داد:

حمایت از حضور ۱۰۲ واحد صنعتی اردبیل در نمایشگاه های داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: طی سال گذشته از حضور 102 واحد صنعتی استان در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت شده است.

حمایت از حضور 102 واحد صنعتی اردبیل در نمایشگاه های داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی، از حمایت شرکت شهرک های صنعتی برای حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی خبر داد.

وی اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی برنامه های متنوعی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارد که حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی یکی از این نوع حمایت هاست.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: این حمایت ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه های اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور انجام می شود.

اهلی گفت: هدف از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی را نمایش محصولات، استفاده از فرصت های زنجیره تامین بازار، برگزاری نشست های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده ها و فناوری، نوآوری و بین المللی سازی و همچنین تقویت و توانمندسازی واحدهای صنعتی در حوزه‌های بازار اعلام کرد و افزود: به منظور توانمند سازی واحدهای صنعتی در عرصه تولید و فروش، در سال 99 از حضور 102 واحد در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت مالی شد که این نوع حمایت ها در سال جاری نیز تداوم خواهد یافت.

وی بیان کرد: تلاش می شود با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در این نوع نمایشگاه ها، تجربیات و دانش این واحدها ارتقا یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه