English

محمد اهلی خبر داد:

راه اندازی سیستم پایش آنلاین تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از اجرا و راه اندازی سیستم پایش آنلاین برای تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی 2 اردبیل خبر داد.

راه اندازی سیستم پایش آنلاین تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با نصب سیستم پایش آنلاین تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل ، وضعیت کیفی پساب خروجی این تصفیه خانه به صورت مستمر و منظم مورد پایش و بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: راه اندازی این سیستم با پایش مستمر پارامترهای زیست محیطی، گامی مهم در جهت حفظ محیط زیست است که ضمن رصد و پایش آنلاین اطلاعات، در صورت بروز هرگونه مشکل و خطای کارکردی، بلافاصله اقدامات موثر برای اصلاح و رفع عیوب احتمالی صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه شهرک صنعتی اردبیل بزرگترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان بوده و واحدهای تولیدی مهمی در آن مشغول به فعالیت هستند بیان کرد: کنترل موثر کارکرد تصفیه‌خانه این شهرک صنعتی مهم برای رساندن پساب خروجی به محدوده استاندارد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در همین راستا این سیستم برای افزایش کنترل پساب و جلوگیری از آلودگی محیط زیست، خریداری و نصب گردید.

اهلی اشاره ای هم به اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب این شهرک کرد و افزود: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی 2 اردبیل با ظرفیت پالایش 2500 مترمکعب در شبانه روز با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در حال اجرا بوده که در مجموع، اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به این پروژه هزینه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه