English

محمد اهلی خبر داد:

تامین زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای کارگاهی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای کارگاهی در شهرک های صنعتی استان اردبیل تامین می شود.

تامین زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای کارگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور ایجاد شرایط مناسب برای ورود سرمایه گذاران خرد و کوچک به بخش تولید، قطعات مورد نیاز برای احداث واحدهای کارگاهی ، آماده سازی و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می شود.

وی افزود: در مرحله نخست آماده سازی 38 قطعه کارگاهی در شهرک های صنعتی 2 اردبیل و گرمی و ناحیه صنعتی نیر هدف گذاری شده است که این واحدهای کارگاهی محلی مناسب برای کسب وکارهای خرد و کوچک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اینکه استقبال از واحدهای کارگاهی در استان قابل توجه است؛ تصریح کرد: درخواست های بسیاری برای واگذاری زمین جهت ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی استان وجود دارد، بنابراین با بررسی های صورت گرفته، قطعات مورد نیاز این واحدهای کارگاهی تا پایان سال جاری آماده سازی و در اختیار متقاضیان ذیصلاح قرار داده خواهد شد.

اهلی میزان واحدهای کارگاهی احداث شده در شهرک های صنعتی استان را تاکنون بیش از 170 واحد برشمرد و افزود: سرمایه گذاری در واحدهای کارگاهی کوچک یکی از بهترین راهکارهای ممکن برای جذب سرمایه های خرد و سرگردان است که به همین دلیل، تامین زمین مورد نیاز این واحدهای کارگاهی یکی از برنامه های اولویت دار این شرکت در سال حمایت از تولید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه