English

محمد اهلی خبر داد:

تکمیل زیرساخت های ارتباطی شهرک های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: زیرساخت های مخابراتی در شهرک های صنعتی با همکاری و تعامل با شرکت مخابرات استان شتاب می گیرد.

تکمیل زیرساخت های ارتباطی شهرک های صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت شهرک های صنعتی گفت: تامین زیرساخت‌های صنعتی با تعامل با دستگاه های خدمت رسان محقق می شود که بر این مبنا امیدواریم تا با همکاری و تعامل مناسب با شرکت مخابرات استان، گام مهمی در راستای مرتفع نمودن مشکلات مخابراتی شهرک های صنعتی استان برداریم.

وی با بیان اینکه از مجموع 20 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان، شرایط لازم برای واگذاری زمین در 15 شهرک و ناحیه صنعتی مهیا شده است تصریح کرد: در این بین برای تمامی این 15 شهرک فعال استان، امکان استفاده از زیرساخت تلفن و اینترنت اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با اقدامات انجام شده برای 4 شهرک صنعتی استان امکانات فیبر نوری نیز اجرا شده است و برای بهره مندی هر چه بهتر واحدهای تولیدی از اینترنت پر سرعت، در حال رایزنی با شرکت مخابرات استان برای اتصال تعداد بیشتری از شهرک های صنعتی استان به این نوع اینترنت هستیم.

اهلی با تأکید بر اهمیت و ضرورت تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی و نقش موثر آن در کاهش قیمت تمام شده تولید، بیان کرد: بر اساس تکالیف قانون، تامین آب، برق، گاز و امکانات مخابراتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا درب ورودی واحدهای تولیدی برعهده دستگاه های خدمت رسان است که امیدواریم این قانون به صورت دقیق و کامل توسط این دستگاه ها مورد اجرا واقع شود تا شاهد رشد روز افزون در حوزه صنعتی استان و ارائه خدمات بهتر به فعالان و متقاضیان بخش صنعت باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه