English

محمد اهلی:

مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی اردبیل برطرف می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با همکاری واحدهای تولیدی و مسئولان استانی برطرف می شود.

مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی اردبیل برطرف می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی 2 اردبیل گفت: تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی از مهمترین رسالت های شرکت شهرک های صنعتی برای حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می شود با تامین این زیرساخت ها، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

وی افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رفع موانع تولید، تلاش خواهیم کرد تا از تمامی ظرفیت های موجود برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کنیم و یاریگر واحدهای تولیدی باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل می گوید: در طول چند سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه شهرکهای صنعتی هزینه شده است که عمده این اعتبارات از محل منابع داخلی و ملی بوده است.

اهلی گفت: به طور حتم با تامین این اعتبارات و اجرای پروژه های عمرانی، زیرساخت های شهرک های صنعتی نسبت به سالیان گذشته از وضعیت بهتری برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه کاستی هایی نیز در این مسیر وجود دارد گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین دغدغه های شرکت شهرک های صنعتی و مسئولان استانی است و انتظار صاحبان صنایع این است تا اعتبارات کافی از محل تملک دارایی ها توسط فرمانداران شهرستان ها به توسعه شهرک های صنعتی اختصاص یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اشاره ای هم به قطعی برق در شهرک های صنعتی کرد و گفت: با تعامل با واحدهای تولیدی تلاش خواهد شد تا میزان برق مصرفی واحدهای تولیدی در ساعات اوج مصرف تابستان امسال مدیریت شده و قطعی احتمالی برق به حداقل ممکن کاهش یابد.

اهلی اجرای پست دوم برق در شهرک صنعتی 2 اردبیل را از مهمترین برنامه های این شرکت برای تامین برق پایدار برای توسعه این شهرک صنعتی برشمرد و گفت: با اجرای این پروژه که با همکاری شرکت برق منطقه ای آذربایجان اجرا خواهد شد برق رسانی به واحدهای تولیدی افزایش خواهد یافت.

وی شهرک صنعتی اردبیل را بزرگترین و از جمله مهمترین شهرک های صنعتی استان اردبیل برشمرد و گفت: شهرک صنعتی 2 اردبیل با مساحت بیش از 700 هکتار به عنوان قطب صنعت استان محسوب می شود که با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود تا مشکل زیرساخت های این شهرک صنعتی مرتفع شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه