English

کلام‌الله صفری خبر داد:

ثبت نام ۲۶۵ هزار دانش آموز در مدارس استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل برای سال تحصیلی پیش رو در مدارس ثبت‌نام خواهند کرد.

ثبت نام 265 هزار دانش آموز در مدارس استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلام‌الله صفری ، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ثبت‌نام دانش آموزان را نقطه آغاز پیوند خانواده و مدرسه عنوان کرد و گفت: ۲۶۵ هزار نفر دانش‌آموز در استان اردبیل برای سال تحصیلی پیش رو در مدارس ثبت‌نام خواهند کرد.

وی افزود: ستاد ثبت‌نام در استان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده تا مشکلی در ثبت‌نام برای اولیا بوجود نیاید، ۸۰ درصد از دانش‌آموزان در پایه‌های میانی ثبت‌نام خواهند کرد و این عملیات بصورت خودکار توسط مدیران مدارس انجام خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل درباره زمان ثبت‌نام در پایه‌های تحصیلی گفت: پایه‌های اول ابتدایی از ۱۱ خرداد شروع شده است و پایه‌های هفتم و دهم به ترتیب از ۲۸ خرداد و ۱۸ تیرماه آغاز خواهد شد.

صفری می گوید: برای ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در پایه‌های اول ابتدایی، ۱۱ پایگاه سنجش تحصیلی در استان فعال خواهد بود که هفت پایگاه آن در مرکز استان فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: دریافت هرگونه وجه غیر از حق کتاب و بیمه هنگام ثبت‌نام از دانش‌آموزان ممنوع است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه ثبت‌نام در مناطق محروم و عشایری در تمامی پایه‌های تحصیلی بدون محدودیت انجام خواهد شد، گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان باید تا ۳۱ مردادماه به پایان برسد تا نواحی و مناطق سازماندهی نیروی انسانی خود را بموقع انجام دهند.

صفری می گوید: ستاد نظارت بر ثبت‌نام استان بر روند ثبت‌نام در مدارس نظارت دقیق خواهند داشت و اولیا در صورت داشتن مشکل احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۵۲۱۹۹۶ ستاد نظارت تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه