English

نجات بخشی و حفظ تپه های سنندج در دستور کار شهرداری قرار گرفت

شهردار سنندج از تپه‌های اطراف شهر به عنوان ظرفیتی برای جذابیت شهر نام برد و گفت: ریل‌گذاری لازم برای نجات و حفظ تپه‌های شهر انجام خواهیم داد.

نجات بخشی و حفظ تپه های سنندج در دستور کار شهرداری قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سیدانور رشیدی صبح امروز شنبه در جلسه ساماندهی تپه‌ها و چشمه‌های سنندج بعنوان شهر هزار تپه، اظهار کرد: تپه‌های اطراف شهر سنندج ظرفیتی ارزشمند برای جذابیت شهر است از این رو ریل‌گذاری لازم را به صورت برنامه‌ریزی شده برای نجات و حفظ تپه‌های شهر انجام خواهیم داد.

شهردار سنندج با اشاره به راه‌اندازی دپارتمان علمی و تخصصی در راستای انجام برخی اقدامات در خصوص نجات و احیای تپه‌های شهر سنندج، گفت: این دپارتمان در یکی از بهترین نقاط شهر راه‌اندازی و به زودی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گفته وی، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها از جمله احیای چشمه‌ها و جلوگیری از نابودی تپه‌‌ها ساختار این دپارتمان مشخص شده و از تکنولوژی و بسترهای کاملا تخصصی برخوردار است. 

وی ادامه داد: به صورت تخصصی و علمی کانون کوهنوردی و تیم کوهنوردی شهرداری در این دپارتمان شکل گرفته است.

شهردار سنندج گفت: در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های شهر خلاق موسیقی، پایتخت کتاب ایران، حفظ تپه‌ها و چشمه‌ها با دعوت همکاری از افراد صاحب‌نظر و متخصص اقدامات مختلفی در این دپارتمان تخصصی انجام می‌شود.

وی گفت: به عنوان شهرداری وظیفه داریم در خدمت شهر باشیم و به عنوان پایه اصلی موضوع در مورد تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای شهر اقدامات اساسی انجام دهیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: انتظار داریم قبل از هر نوع تصمیماتی که در کمیسیون‌ها از جمله ماده 100 و غیره اتخاذ می‌شود موضوعات در این دپارتمان تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه شهرداری سنندج در قالب «پویش سنه سبز» گفت: در همین راستا برای تپه توس نوذر و سایر تپه‌های سطح شهر برنامه‌هایی داریم و مسیر دسترسی مردم به تپه‌ها را تسهیل خواهیم کرد. 

رشیدی اضافه کرد: دنبال عملیاتی کردن کار در زمینه نجات‌بخشی و احیای تپه‌های سطح شهر هستیم و اگر روند کار با کمی تاخیر مواجه است، اطمینان داشته باشید ریشه‌ای کار خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه