English

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام:

مدیریت مصرف اصلی‌ترین راهکار جهت عبور از معضل کم‌آبی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام گفت: خشکسالی و کمبود منابع آبی سراسر استان را در بر گرفته است و با مدیریت مصرف توسط مشترکان باید از این معضل مهم کم آبی عبور کرد.

مدیریت مصرف اصلی‌ترین راهکار جهت عبور از معضل کم‌آبی است

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی پوراحمد اظهار داشت: باید مدیریت مصرف آب به گونه ای باشد که آب شرب مشترکان، حق آبه محیط زیست، آب کشاورزی و صنعت توامان تامین شود.

وی افزود: اولویت اصلی و مهم در حال حاضر تامین آب شرب مشترکان و سپس حقابه محیط زیست است که تاکنون رعایت شده است و دریچه های منتهی به اراضی طبیعی پیرامون سد بر روی زیستمندان این زیستگاه ها مسدود نیست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام یادآور شد: تامین آب مورد نیاز کشاورزان اعم از زارعان ، دامداران و صنعت باتوجه به معیشت و ارتزاق جامعه از این ۲ حوزه اهمیت زیادی دارد که باید آب آنها نیز تامین شود.

پوراحمد اضافه کرد: ورودی آب سدها و دبی رودخانه ها به علت خشکسالی های متعدد کاهش محسوس داشته و باید با رعایت الگوی مصرف، از هدررفت آب جلوگیری به عمل آید.

وی ادامه داد: اغلب مردم به بحران کمبود آب و خشکسالی ها واقف و مصرف بهینه آب را مد نظر دارند و کاهش آثار معضل کم آبی با همکاری مشترکان اعم از خانگی، اداری، تجاری، روستایی و ... امکان پذیر است.

پوراحمد تاکید کرد: شرایط کنونی به خاطر کاهش عدیده نزولات جوی در استان جدی و از دغدغه های مهم مسوولان است که همراهی مردم را می طلبد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه