English

رئیس کل دادگستری استان مازندران تأکید کرد:

جذب مشارکت مردمی در جهت آزادی زندانیان

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به ارزش معنوی کمک به زندانیان مالی و جرائم غیرعمد بر جذب مشارکت های مردمی در جهت آزادی زندانیان محکوم به پرداخت دیه تأکید کرد.

جذب مشارکت مردمی در جهت آزادی زندانیان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری در جلسه ستاد دیه که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهیم در زمینه آزادی زندانیان اقدامات مؤثر و مفیدتری داشته باشیم باید به صورت دقیق با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی، خیرین استان شناسایی و از ظرفیت های آنان در جهت کمک به زندانیان استفاده شود.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی در زندگی مردم، ادامه داد: مردم شریف استان مازندران، علی رغم همه مشکلات موجود، همواره با روحیه بخشش، سخاوتمندی، گذشت و انصافی که دارند مشارکت خوبی در امورخیریه دارند و ما شکرگزار این نعمت هستیم و امیدواریم در سال جدید به برکت این روحیه شاهد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بیشتری باشیم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: تعداد زیادی از محکومان جرایم مالی و غیرعمد چشم انتظار آزادی هستند و کمک‌های شهروندان نیکوکار می‌تواند کمکی باشد تا زندانیان واجد شرایط بیشتری به آغوش خانواده برگردند.

وی افزود: کاهش آمار زندانیان جرایم مالی، مدیون اقدامات ارزشمند ستاد مردمی دیه استان و همت خیرین است و مدیران دستگاه‌های مختلف باید در رفع آسیب‌های اجتماعی پیش آمده برای زندانیان و خانواده آنان همراه و همگام با اهداف این ستاد مردمی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه