English

به مناسبت هفته قوه قضائیه؛

۶ زندانی جرائم غیرعمد هرمزگان آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه ۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با بدهی بیش از ۴۵ میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شدند.

۶ زندانی جرائم غیرعمد هرمزگان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نژاد روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: آزادی این تعداد زندانی با کمک ستاد مردمی دیه از طریق پذیرش اعسار تقسیط، تسهیلات بانکی و گذشت شاکیان صورت گرفت.

وی بیان داشت:در دهه کرامت نیز تعداد هشت زندانی جرائم غیر عمد با مجموع بدهی افزون بر ۱۵ میلیارد ریال از زندان های هرمزگان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان ابرازداشت: از ابتدای سالجاری تاکنون نیز تعداد ۴۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی افزون بر ۲۵۵ میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شده اند.

مرادی نژاد یادآورشد: هم اکنون نیز تعداد ۴۲ نفر زندانیان جرائم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه هرمزگان چشم انتظار یاری نیکوکاران و مردم نوع دوست جهت آزادی می باشند.

وی گفت: نمایندگی ستاد مردمی دیه در خصوص آزادی محکومان مالی از زندان بالاترین دقت را درپرونده ها و تحقیق همه‌جانبه در خصوص محکوم و شرایط خانواده و زندگی وی به کارگرفته است تا مددجویانی که نیازمند واقعی مساعدت کمک های خیران و نیکوکاران هستند از این تسهیلات استفاده و به آغوش خانواده خود بازگردند.

سال گذشته ۲۰۶ زندانی دیه و جرایم غیرعمد با بیش از یکهزار و ۲۲۰ میلیارد ریال از زندان‌های استان هرمزگان آزاد شدند.

جرائم غیرعمد مانند ایراد صدمه بدنی و یا قتل غیرعمد ناشی از تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی، محکومیت‌های مالی نظیر مهریه و نفقه و چک های بلامحل غیرکلاهبرداری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه