English

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان:

آیت‌الله رییسی هیچگاه کمبودها را مقابل دشمن به زبان نیاورد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: مردم با وجود مشکلات فراوان، در جریان اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌ها هیچ لبیکی به فراخوان‌های دشمنان ندادند، آفرین بر مردم شریف ایران و به خصوص مردم خراسان رضوی که ایستادند.

آیت‌الله رییسی هیچگاه کمبودها را مقابل دشمن به زبان نیاورد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در سخنانی عنوان کرد: پیشبرد اهداف جامعه در سایه‌سار امنیت نیازمند نیروی مسلح قوی، مکتبی و متعهد به مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام پورخاقان این سخنان را در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح با نثار خون خود در کشور و حتی فرسنگ‌ها دورتر از مرزها نگذاشتند این ملت تن به ذلت بدهند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور همچنین تصریح کرد: با وجود همه تهدیدها به خصوص هجمه‌هایی که برای کشور از اطراف طراحی شده، همه نیروهای نظامی و انتظامی مردانه در برابر  این تهدیدات ایستاده‌اند.

وی متذکر شد: برخلاف رییس‌جمهور قبلی که پیش از سفر به نیویورک گفته بود خزانه خالی را تحویل گرفته‌ام، آیت‌الله رییسی هیچگاه کمبودها را مقابل دشمن به زبان نیاورد، البته در جلسات خصوصی ایشان عنوان کرده بود، ای کاش خزانه را به جای انبوهی از بدهکاری، خالی تحویل گرفته بودم، این مظلومیت دولت را می‌رساند.

حجت‌الاسلام پورخاقان تاکید کرد: مردم با وجود مشکلات فراوان، در جریان اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌ها هیچ لبیکی به فراخوان‌های دشمنان ندادند، آفرین بر مردم شریف ایران و به خصوص مردم خراسان رضوی که ایستادند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به جابجایی پادگان لشکر ۷۷ خراسان از مشهد به بیرون این کلانشهر اعلام کرد: عزت نیروی ارتش و لشکر ۷۷ خراسان که در این استان و دوران جنگ خدمات شایانی داشته است، باید حفظ شود.

وی در ادامه افزود: هر چه در این شهر هست مربوط به مردم است و همه نوکر مردم و زائران و مجاوران در این شهر هستیم و چه چیز با ارزش‌تر از این است که راه مردم در این شهر باز شود، اگر به ارتش هم امتیازی داده می‌شود، ذره ای در برابر آن جانفشانی ها ارتش برای مردم است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح یادآور شد: به لطف خداوند و با درایت فرماندهی ارتش و نیروی زمینی ارتش سیم‌های خاردار از خیابان ارشاد الرضا(ع) برداشته خواهد شد و عملیات آغاز راه‌سازی از اراضی ارتش همین امروز آغاز می‌شود تا در دهه کرامت معبر و خیابانی در این مسیر بازگشایی و به بهره‌برداری برسد.

حجت‌الاسلام پورخاقان خاطرنشان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح از حساسیت ویژه ای برخوردار است و شاهد هستیم که کمترین جرم را در دنیا در بدنه نیروهای مسلح می بینیم، این مهم در سایه سار وجود نیروی مسلخ مکتبی و وجود فرمانده مجتهد جامع الشرایط عادل آن محقق شده است، فرماندهان نظامی نیز دراین محیط و مکتب پرورش یافته اند لذا شاهد کمترین میزان جرائم در این مجموعه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه