English

سرتیپ کیومرث حیدری:

تدوین۳۰ طرح لبیک در ۳۰ جامعه هدف در ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۳۰ طرح لبیک به عنوان فروع فرماندهی تعیین شده است که هر روز باید یک طرح در پادگان ها مطرح و بیان شود.

تدوین۳۰ طرح لبیک در ۳۰ جامعه هدف در ارتش

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری یکشنبه در جمع فرماندهان، روسای عقیدتی و سیاسی و کارکنان قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا شامل یگان های خوزستان و لرستان در محل قرارگاه جنوب غرب نزاجا بیان کرد: دشمنان اسلام ابتدا اصل ولایت را نشانه رفته اند و ما باید در این خصوص تبیین کنیم ، عزت دیروز و امروز و فردای ما از بصیرت ولی امر ما است،ایدئولوژی ، ایده و اعتقاد سه ارزش مهم برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و تنها نگاه کردن به آن ها کافی نیست ، اعتقاد زمانی پایدار می ماند که انجام شود.

وی گفت: در دین اسلام اصول و فروع اهمیت دارد که اصول دین همان نرم افزار و و فروع دین اصول دین را به حرکت در می آورد ،در اصول دین وحدانیت خداوند مطرح است و در فروع دین به این اصول عمل می شود مثل خواندن نماز.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: ۳۰ طرح لبیک را به عنوان فروع فرماندهی تعیین شده است ، به عنوان مثال یکی از این طرح ها دارالشفا حضرت زهرا است ، ولایت فقیه می فرمایند «کسی که در خانه بیمار دارد نباید به غیر از رنج بیمار داری رنج دیگری را داشته باشد» این به این معنا است که تنها گفتن ولایت مداری کافی نیست و باید اثبات شود که ولایت مدار واقعی هستیم و در این طرح تلاش می شود تا با واقعیت های ارزش های اسلام آشنا و عمل کنیم.

امیر سرتیپ حیدری اظهار داشت:  این ۳۰ طرح لبیک باید مثل هوا و انرژی و نفس باشند و در تمام پادگان ها اعلام شده است که هر روز یک طرح لبیک اعلام شود،در آن روز تمام فرماندهان برای اجرای طرح لبیک باید ورود کنند و روحانیون در پادگان ها این طرح ها را باید به جوانان توضیح دهند.

وی افزود: این ۳۰ طرح ۳۰ جامعه هدف دارند که در سه بخش توان آمادگی رزمی، ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشتی و تعالی معنوی و بصیرتی تعیین شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه این سه طرح شامل طرح های لبیک یک، دو و سه است افزود: در طرح لبیک یک ساختار نیروی زمینی را تغییر دادیم و در طرح لبیک دو برای نوسازی  تجهیزات و سلاح نیروی زمینی که  قدیمی بودند  ورود کرده این ،تمام تجهیزات نیروی زمینی را در یک برنامه باید چهار ویژگی دورزن ، دقیق زن ، هوشمند و قابلیت اتوماسیون شدن را داشته باشند ، در لبیک دو تجهیزات پیشرفته می شود.

امیر سرتیپ حیدری  اظهار داشت: در لبیک سه ساختار و تجهیزات تغییر کرده است اما ساختمان ها قدیمی است به همین دلیل نهضت کهنه زدایی را شروع کرده ایم و از هر کجا در نیروی زمینی در حرکت هستیم وضعیت نو شود ، ۲۳ هزار خانه سازمانی در دست نوسازی است.

آنچه که انقلاب اسلامی باعث به وجود آمدن آن بوده است باید تبیین شود

فرمانده نیروی زمینی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شوند اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی نهضت امام (ره) را بعثت دوم نامیده است ارمغان آن باید تبیین شود ، اقتداری که نظام جمهوری اسلامی برای کشور آفریده است باید تبیین شود.

وی افزود: امروز پنج کشوری که حق وتو دارند مقابل جمهوری اسلامی می ایستند تا قدرتمندتر از این نشود و قدرت اول نظام را ولایت فقیه و بعد نظام و فرهنگ  این کشور نام برده اند.

امیر سرتیپ حیدری اظهار داشت: این موضوع نشان می دهد که  اقتدار جمهوری اسلامی یک اقتدار جهانی است،  ۱۴۳ رسانه جهانی علیه ایران سخن پراکنی می کنند.

امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش ۸۰۰ واحد مسکونی سازمانی  برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در اهواز در قالب طرح کوثر کلنگ زنی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه