English

فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور:

ایران باید در معادلات سیاسی و نظامی دنیا لحاظ شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با بیان این‌که امروز نیروهای مسلح مقتدر کشور، مایه افتخار، عزت و دلگرمی برای ایران هستند، گفت: در معادلات سیاسی و نظامی منطقه و دنیا امروز باید جمهوری اسلامی ایران لحاظ شود.

ایران باید در معادلات سیاسی و نظامی دنیا لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در مراسم رژه خودرویی روز ارتش که امروز ۲۹ فروردین ماه در اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای ارتش جمهوری اسلامی و تبریک روز ارتش، اظهار کرد: ۲۹ فروردین سرآغاز یک پیوند ناگسستنی میان ارتش و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم است و برکت این پیوند نقطه عطفی برای ارتش است.

وی با بیان این‌که ارتش روندی رو به رشد، تکاملی و مثبت را در این سال ها طی کرده است، ادامه داد: ارتش همواره با اخلاص و اقتدار در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و در این راه بیش از ۴۸ هزار شهید را تقدیم کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: ۲۹ فروردین و نامگذاری این روز به نام ارتش، مدال افتخاری بر سینه ارتشیان از سوی بنیان گذار جمهوری انقلاب اسلامی است. این نامگذاری مبارک ارتش را برای نظام و در خدمت نظام حفظ کرد و این چیزی جز اراده الهی نبود.

امیر سرتیپ بیدادی عنوان کرد: حضرت امام معتقد بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران باید در خدمت نظام و انقلاب نوپای ایران قرار گیرد و همچنین با این تفکر، پشتوانه محکم مردمی برای ارتش از سوی امام فراهم شود.

وی افزود: اگر نیروی نظامی ایران پشتوانه مردمی داشته باشد، هر سرباز به جای ۱۰ تا ۱۰۰ نفر کارایی خواهد داشت و این مساله اعتقاد امام راحل بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: امروز نیروهای مسلح مقتدر کشور، مایه افتخار، عزت و دلگرمی برای ایران هستند. نیروهای مسلح ایران امروز منطقه ای امن، با ثبات و مستدام را ایجاد کرده اند که بستری مناسب برای توسعه جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: امروز اقتدار نیروهای مسلح ایران بر هیچ قدرتی پوشیده نیست. در معادلات سیاسی و نظامی منطقه و دنیا امروز باید جمهوری اسلامی ایران لحاظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه