English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

ارتش بعد از انقلاب برای افزایش توان نظامی کوتاه نیامده است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: درمقابل دنیای کفر8 سال به تنهایی مقابل همه دنیا ایستادیم و بعد از جنگ هم ارتشی ها برای رشد و پیشرفت خودشان و افزایش توان نظامی کوتاه نیامدند.

ارتش بعد از انقلاب برای افزایش توان نظامی کوتاه نیامده است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدا با فرماندهان ارتش استان اظهار کرد: روز ارتش روز تاریخی و ارزشمندی و نقطه عطفی در تاریخ کشور ما است.

وی با اشاره به توان خوب ارتش در انقلاب افزود: مردم خیلی خوب از ارتش استقبال کردند و ارتش هم به تعهد خودش خوب عمل کرد و اگر نبود خیلی از اتفاقات رقم نمی خورد.

آیت‌الله طباطبایی‌ نژاد تصریح کرد: تخلف افراد را نباید به حساب انقلاب گذاشت، در زمان حکومت حضرت امیر هم ایراد بود مثل وقتی که عثمان بن حنیف استاندار حضرت در بصره به مهمانی اشراف رفت حضرت امیر به او نامه زدند و فرمودند:فکر نمی کردم تو که نماینده من هستی در مهمانی ای شرکت کنی که اغنیا دعوت و فقرا گرسنه هستند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه زندگی کسی که در راس مردم قرار می گیرد باید پایین تر از مردم باشد، تصریح کرد: اشتباه افراد را نباید به حساب کل نظام گذاشت البته باید نظارت باشد که اشتباه نشود.

وی با تقدیر از اقدامات ارتش و مجموعه عقیدتی سیاسی گفت: نیروهای مسلح با حضور روحانیت در مجموعه عقیدتی سیاسی و استعداد و انگیزه خود روز به روز رشد کردند و از نظر اعتقادی خیلی بهتر مسائل را درک می کنند و امام هم به آن می نازید و می‌فرمودند ارتش ما چیزی غیر از ارتش دنیا است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد ادامه داد: درمقابل دنیای کفر8 سال به تنهایی مقابل همه دنیا ایستادیم و بعد از جنگ هم ارتشی ها برای رشد و پیشرفت خودشان و افزایش توان نظامی کوتاه نیامدند؛ در دوران دفاع مقدس دشمنان می ترسیدند کسی به ما اسلحه بفروشد حالا نگران هستند که ما اسلحه به کسی بدهیم و این یعنی در حوزه نظامی مقتدر هستیم.

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه اصفهان تصریح کرد: ابهت نظامی ما در مقابل دشمنان خیلی بالا است و همین عامل ترس دشمنان از نیروهای مسلح کشور ما است.

در ابتدای این دیدار امیرسرتیپ دوم میهن‌دوست با تبریک روز ارتش اظهار کرد: بعد از انقلاب ارتش به معنای واقعی کلمه تا جایی که در توان داشت در عرصه های مختلف دفاعی، سازندگی، محرومیت زدایی زیبا عمل کردند  و رهبر معظم انقلاب ارتش را طیبه نامیدند و این برای ما ارتشی ها افتخار است.

وی افزود: حضرت امام(ره) بارها فرمودند نیروی زمینی قهرمان در نوک پیکان حملات ناحجوانمرانه صدام قرار داشت و این تعابیر افتخار ارتش است.

ارتش و امام جمعه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه