English

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان یزد و چهارمحال بختیاری:

ارتش امروز در اوج خودکفایی ایستاده است

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان یزد و چهارمحال بختیاری گفت: ارتش امروز در اوج خودکفایی ایستاده است، جنگنده‌ها، ناوها و زیردریایی‌ها، انواع سامانه‌های موشکی مؤید این موضوع است.

ارتش امروز در اوج خودکفایی ایستاده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرتیپ دوم ستاد محسن آذرافروز در جمع اصحاب رسانه  با اشاره به خودکفایی ارتش بیان داشت: سامانه‌های پیشرفته و اتوماتیکی که در ارتش طراحی و متناسب با جنگ‌های امروزی ساخته شده به دلیل اهمیت بالای آن هفته آینده در تهران رونمایی خواهد شد.

وی گفت: در ارتش طی 40 سال گذشته زمینه‌های دینی فرهنگی قرآنی در رأس امور ارتش قرار گرفته است  زیرا ارتش خود را یک ارتش الهی می‌داند.

آذر افروز ادامه داد:  امروز شاهد 182 دارالقرآن در ارتش هستیم و سهم زیادی از 10 میلیون حافظ قرآن کریم  را ارتش به خود اختصاص داده است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری با اشاره به شعار امسال گفت: ارتش همزمان که رونق امنیت را برای رونق تولید و برون‌رفت از تنگناهای اقتصادی انجام می‌دهد از طریق حفظ و ارتقای آمادگی رزمی و عدم وابستگی به خودکفایی کامل می‌رسد.

وی با اشاره به اقدام  اخیر دولت آمریکا  بیان داشت: تروریست نام سپاه را در فهرست گروهک‌های تروریستی قرار داد که این اقدام خفت‌بار در برابر پیروزی‌های عزتمندانه سپاه در منطقه می باشد.

سرتیپ دوم ستاد محسن آذر افروز به کمک‌رسانی‌های ارتش به مردم مناطق سیل زده گفت: عملکرد ارتش در حساس‌ترین لحظات چه در مرزها و در دفاع از آب و خاک و چه در داخل برای یاری‌رسانی به بخش‌هایی از کشور که دچارسیل زدگی شدند بسیار مناسب بوده است.

وی با اشاره به روز ارتش اظهار داشت: در این مراسم باشکوه یگان های منتخب ارتش سپاه بسیج و نیروی انتظامی با ادوات و تجهیزات توانمندی های  خود را به نمایش می گذارند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: عملیات سقوط آزاد چتربازان تکاوران تیپ ۵۵ هوابرد ارتش ، پرواز دو فروند پاراموتور ،گلباران هوایی گلزار شهدا و رونمایی از چند دستاورد جدید مهم از ویژ گی های مراسم روز ارتش در اصفهان است.

به گزارش موج، مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش در اصفهان ۲۹ فروردین ماه  از ساعت ۸ صبح در مقابل گلستان شهدا برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه