English

محسن ذبیحی:

تفویض اختیار توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر خواف به این شهرستان

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی بیان کرد: برای تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در این زمینه باید بخشی از اختیارات حوزه استان به شهرستان تفویض شود.

تفویض اختیار توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر خواف به این شهرستان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن ذبیحی مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تفویض اختیار به شهرستان خواف در زمینه اجرایی کردن توسعه انرژی‌های تجدید پذیر.

ذبیحی در ادامه افزود: برای به حداقل رساندن مسائل، مشکلات و همچنین مدیریت پیک مصرف برق نیاز به مشارکت و همکاری است که امروز طی جلسه‌ای ادارات صنعت، معدن، و تجارت، جهاد کشاورزی و همچنین تشکل‌های صنفی و خدماتی همانند گذشته پای کار آمدند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی ضمن استقبال از پیشنهاد فرماندار خواف در زمینه بحث تفویض اختیار به شهرستان در زمینه توسعه انرژی‌های تجدید پذیر دستوراتی در خصوص اجرایی نمودن این امر صادر کرد.

مهدی عباسپور فرماندار شهرستان خواف هم در این جلسه اظهار کرد: برای تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در این زمینه باید بخشی از اختیارات حوزه استان و شرکت توزیع نیروی برق استان به مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان تعویض گردد.

عباسپور در خاتمه با اشاره به تعداد بالای ساخت و ساز‌ها در سمت توسعه روستا‌ها و شهر‌های تابعه تاکید کرد: خواستار تسریع در روند برق‌رسانی به سمت توسعه روستا‌ها و شهر‌ها هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه