English

علیرضا کاشی:

فقط حدود ۳۰ درصد در مشهد الگو مصرف برق را رعایت می کنند

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۷۰ تا ۸۰ درصد از مشترکان خانگی در فصولی که هوا سردتر است، زیر الگوی مصرف یعنی پایین‌تر از ۲۰۰ کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند.

فقط حدود ۳۰ درصد در مشهد الگو مصرف برق را رعایت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا کاشی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در خبری اطلاع داد: تنها بین ۲۰ الی ۳۰ درصد از مشترکان خانگی در مشهد بالای الگو برق مصرف می‌کنند که برای آنان پیامک یادآوری و اخطار ارسال می‌شود.

کاشی با اشاره به رابطه افزایش تعرفه برق مشترکان پر مصرف برق در مشهد متذکر شد: در شهر مشهد یک میلیون و ۶۵۰ هزار مشترک برق زندگی می‌کنند که از این تعداد حدود ۸۰ درصد آن مشترکان خانگی هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد افزود: بنا به دستورالعمل صادره از سوی شرکت توانیر نرخ قبوض برق مصرفی آن دسته از مشترکان خانگی که مصارف برق آن‌ها کمتر از ۲۰۰ کیلووات ساعت در ماه است، افزایش نخواهد داشت.

وی همچنین اظهار کرد: همچنین برای مشترکانی که مصارف آنان بین ۲۰۱ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه باشد، نرخ قبض مصرفی به طور متوسط ۱.۵ برابر بخشی از هزینه‌های تامین برق افزایش می‌یابد.

کاش در ادامه اضافه کرد: همچنین برای مشترکانی که مصارف آنان بین ۳۰۱ تا ۴۰۰ کیلووات ساعت در ماه باشد، نرخ قبض برق مصرفی به‌ طور متوسط ۲.۵ برابر بخشی از هزینه‌های تامین برق افزایش خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد تاکید کرد: برای مشترکانی که مصارف آنان از ۴۰۱ کیلووات ساعت به بالا در ماه ثبت می‌شود نیز نرخ قبض مصرفی به‌ طور متوسط ۳.۵ برابر بخشی از هزینه‌های تامین برق افزایش می‌یابد.

کاشی در ادامه اذعان کرد: در حال حاضر ۷۰ تا ۸۰ درصد از مشترکان خانگی در فصولی که هوا سردتر است، زیر الگوی مصرف یعنی پایین‌تر از ۲۰۰ کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند.

وی یادآور شد: این مشترکان در صورت عدم مدیریت و کاهش مصرف شاهد افزایش نرخ قابل توجهی در قبض برق خود خواهند بود و تعرفه برق‌شان بالاتر از آن مقداری که محاسبه می‌شود، است.

کاشی در خاتمه این خبر با اشاره به الگوی صحیح مصرف گفت: این رویه برای این اعمال شده که مدیریت مصرف در سطح جامعه شکل گیرد و برای مشترکین کم‌مصرف مشکلی ایجاد نشده و تغییری در تعرفه‌های برق آن‌ها شکل نگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه