English

جانشین انتظامی استان:

پاسگاه ها و کلانتری، ویترین پلیس در ارائه خدمت به مردم است

جانشین انتظامی استان با بیان اینکه مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی نظام هستند، گفت: پاسگاه ها و کلانتری ویترین پلیس در ارائه خدمت به مردم است.

پاسگاه ها و کلانتری، ویترین پلیس در ارائه خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ حسین نجفی در بازدید از مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان دهلران با قدردانی از تلاش های کارکنان انتظامی اظهار داشت: کارکنان کلانتری ها بواسطه ارتباط مستقیم با عامه مردم آئینه تمام نمای ناجا در بین جامعه هستند.

جانشین انتظامی استان با تاکید بر رضایتمندی مردم  از عملکرد پلیس در سطح شهرستان، اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان دهلران علیرغم مرزی بودن دارای امنیت خوب و مثال زدنی بوده که این مهم با همکاری خود مردم و سایر دستگاهها و نهاد های انقلابی در سطح شهرستان بوجود آمده است.  

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های ناجا تجهیز کلانتری ها بوده، تصریح کرد: پلیس امروز بایستی هوشمند بوده و لازمه داشتن پلیسی هوشمند بهره گیری از امکانات روز است که گام های مثبتی نیز در این راستا برداشته شده است. 

این مسئول انتظامی کلانتری را ویترین پلیس در ارائه خدمات پلیس به مردم خواند و خاطر نشان کرد: پلیس استان تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مضاعف به مردم که همان سرمایه های اصلی اجتماعی و انقلاب هستند به کار خواهد بست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه