English

روحانیون شاغل در ناجا از خودسازی غافل نشوند

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: روحانیون شاغل در ناجا از خودسازی غافل نشوند.

روحانیون شاغل در ناجا از خودسازی غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله علی رضا اعرافی شامگاه دوشنبه در دیدار رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، طی سخنانی با تاکید بر اهمیت اجرای دقیق مباحث مربوط به جهاد تبیین، افزود: جهاد تببین مبتنی بر شناخت درست عقاید و افکار نسل جوان و رصد و شناسایی منافذ نفوذ دشمن و اتخاذ تدابیر لازم جهت مقابله با توطئه ها است و شرط اول در اجرای جهاد تبیین شناخت حقایق و واقعیت‌های جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات انجام شده در مجموعه عقیدتی ناجا در حکم حسنات است، بیان کرد: نیروی انتظامی ماموریت فراگیر و گسترده دارد و به همین جهت تقویت بعد عقیدتی و سیاسی در بین نیروی انتظامی دارای اهمیت زیادی است.

عضو فقهای شورای نگهبان با تاکید بر اینکه  مباحث عقیدتی در سلامت نیرو و کادر انتظامی نقش برجسته ای دارد، تصریح کرد: روحانیون شاغل در ناجا، باید تلاش کنند تا وظایف و رسالت های روزمره آنها را از  بازسازی و خودسازی درونی خود باز ندارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر نقش خودسازی و تقوا در اجرای بهتر و مطلوب تر وظایف و رسالت های تعریف شده در نیروی انتظامی، ادامه داد: روحانیون شاغل در ناجا تلاش کنند تا روح معنوی و اخلاقی را بیش از همیشه در نیروی انتظامی جاری و ساری کنند.

امام جمعه قم در پایان از تلاش های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طول دوران همه گیری بیماری کرونا قدردانی کرد.

حجت الاسلام ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سفر به قم با آیات علیرضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه، سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه