English

فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

موقوفات به‌سمت اولویت‌های کشور سوق داده شود

فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید وقف را دانش‌بنیان اداره و تقویت کنیم، گفت: خدمات وقف در حوزه‌های مختلف ساری و جاری است اما باید بازنگری کنیم که اولویت‌ها در کشور چیست و وقف را به همان سمت و سو سوق دهیم.

موقوفات به‌سمت اولویت‌های کشور سوق داده شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار محمد باقرزاده در جمع کارکنان اوقاف و امور خیریه استان مازندران، اظهار داشت: موقوفات در کشور از ارزش بالایی برخوردار هستند و وقف می‌تواند برای اقتصاد مقاومتی جریان‌سازی کند.

وی بر ضرورت حفظ و احیای موقوفات در برطرف کردن نیازهای جامعه و مردم تأکید کرد و ادامه داد: اگر جایگاه وقف را با نگاه دانش‌بنیان بازنگری کنیم، راهبردهای حوزه وقف را می‌توانیم تغییر دهیم.

فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید وقف را دانش‌بنیان اداره و تقویت کنیم، تصریح کرد: خدمات وقف در حوزه‌های مختلف ساری و جاری است اما باید بازنگری کنیم که اولویت‌ها در کشور چیست و وقف را به همان سمت‌وسو سوق دهیم.

وی با بیان اینکه خروجی موقوفات در کشور باید در جهت قوام دین در جامعه باشد، ابراز داشت: اوقاف در کنار احیاء موقوفات باید محرومیت‌زدایی را در برنامه کاری خود داشته باشد.

سردار باقرزاده عنوان داشت: خانواده‌های شهدا جزء واقفان کشور محسوب می‌شوند چون فرزندان خود را در راه اسلام و نظام وقف کردند و باید از خانواده‌های شهدا به عنوان واقفان تجلیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه