English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز در ۶۴۳ مدرسه مناطق محروم استان تحصیل می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از تحصیل بیش از 28 هزار دانش‌آموز در 643 مدرسه مناطق محروم استان خبر داد.

بیش از 28 هزار دانش‌آموز در 643 مدرسه مناطق محروم استان تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور در جلسه مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان با قدردانی از تخصیص اعتبارات خوب برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و همچنین طلایه داری در امر مدرسه‌سازی به ویژه در مناطق محروم توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، با اشاره به سخن امام راحل که «خدمت به محرومین بالاترین عبادت است»، اظهار داشت: مناطق محروم استان مازندران در پشت جنگل‌ها و دریای زیبای این استان پنهان شده است و از آنجایی که در سند تحول بنیادین بر توجه جدی به مناطق محروم تأکید شده است باید به محرومیت های نهفته استان مازندران نیز توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 28 هزار دانش‌آموز در 643 مدرسه مناطق محروم استان مازندران مشغول تحصیل هستند، ادامه داد: 19 درصد از مدارس استان مازندران تخریبی و در معرض خطر هستند و هر آن، ممکن است با بروز حوادث طبیعی دچار چالش شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به اجرای 101 پروژه عمرانی در آموزش و پرورش مازندران اشاره کرده و گفت: تعداد 30 پروژه به صورت مشارکتی و مردمی بوده و بخشی دیگر از این پروژه ها مربوط به بنیاد برکت بوده که تحویل آموزش و پرورش مازندران شده و بخشی دیگر نیز در حال احداث است.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم بتوانیم از توانمندی‌های ستاد اجرایی فرمان امام در قالب بنیاد برکت در جهت محرومیت‌زدایی در استان استفاده کنیم.

سعدی پور با اشاره به ریل گذاری های بسیار خوبی که در حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان انجام شده خاطرنشان ساخت: برگزاری جشنواره‌هایی همچون مجازندران، تربیت حکیمانه، مصباح‌الهدی و همچنین استقرار دبیرخانه‌های کشوری طرح ملی لاله های روشن، همیاران مشاور و هدایت تحصیلی در استان مازندران نشان دهنده فعالیت های خوب پرورشی در دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

وی در پایان یادآور شد: آموزش و پرورش مازندران آمادگی کامل دارد تا با بنیاد احسان که اخیراً در ستاد اجرایی فرمان امام شکل گرفته است در زمینه‌های مهارتی و معرفت افزایی همکاری‌های مشترکی را شکل دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه