English

علی درویشی:

شهیدان در مسیر پیروی از ولایت گام برداشتند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام گفت: اگر رشادت شهیدان نبود اکنون شاهد یکپارچگی و قدرت ایران اسلامی نبودیم. 

شهیدان در مسیر پیروی از ولایت گام برداشتند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی درویشی صبح امروز در یادواره شهید ولی الله میرزایی از شهدای دفاع مقدس عنوان داشت: پیام برگزاری یادواره‌ها این است که به خاطر آوریم شهیدان همیشه به ندای رهبر و مقتدای خویش پاسخ داده و جان خود را در راه دفاع از ارزش‌های والای دینی فدا کرده‌اند و این مسئله نشان دهنده‌ حرکت شهیدان در مسیر پیروی از ولایت و ارزش های دینی است.

مدیرکل آموزش پرورش استان ایلام ادامه داد: از دیگر خصوصیات شهدا پاسداشت ارزش‌های اسلامی همچون حجاب و معنویت است و برای حفظ این اصول به  میدان دفاع مقدس پانهاده اند.

وی با اشاره به برخی از توانایی و پیشرفت‌های علمی و فناوری در کشور، جهش علمی کشور را مدیون خون شهدا دانست و عنوان کرد: اگر رشادت شهدا نبود اکنون یکپارچگی و قدرت ایران اسلامی را شاهد نبودیم. 

درویشی در پایان با تاکید بر اینکه خون شهیدان باعث تداوم راه انقلاب شده است، افزود: اگر جانفشانی شهدا نبود انقلاب اسلامی مانند سایر انقلاب های دیگر در دنیا دچار انحراف می شد ولی به حول قوه‌‌ الهی خون شهدا، انقلاب را بیمه کرده و راه انقلاب تا وصل شدن به ظهور حضرت ولیعصر (عج) ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است دانش آموز شهید ولی الله میرزایی در تاریخ 21 فروردین ماه 1365 و در سن 18 سالگی در منطقه عملیاتی چنگوله به فیض شهادت نائل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه