English

سید کریم حسینی:

آموزش و پرورش خوزستان نیازمند ثبات است/رتبه ۲۳ شایسته این استان نیست

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رتبه ۲۳ کشوری آموزش و پرورش، شایسته خوزستان نیست، گفت: آموزش و پرورش یکی از مهمترین حوزه‌ها است و نیاز به ثبات برای ارتقای شاخص‌ها در همه بخش‌ها دارد.

آموزش و پرورش خوزستان نیازمند ثبات است/رتبه ۲۳ شایسته این استان نیست

 به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سیدکریم حسینی در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش،در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که در استان خوزستان با اولویت به آن نیاز داریم، ثبات و استقرار وضعیت اداری، سازمانی و نیروی انسانی است و در آموزش و پرورش نیز به همین شکل است. نیاز به ثبات داریم زیرا بی‌ثباتی همیشه باعث تاخیر استان و متاسفانه عقب‌ماندگی آن از ارتقا در رتبه‌ها شده است.

 وی افزود: آموزش و پرورش یکی از مهمترین حوزه‌ها است و نیاز به ثبات برای ارتقای شاخص‌ها در همه بخش‌ها دارد؛ اینکه بشنویم رتبه استان خوزستان در آموزش و پرورش ۳۱ باشد، مایه شرمندگی و عقب‌ماندگی استان است. اکنون رتبه آموزش و پرورش استان خوزستان از ۳۱ به ۲۳ ارتقاء پیدا کرده است و قطعا رتبه ۲۳ نیز شایسته خوزستان نیست و در این حوزه به مدیریت جامع و توانمند و با اشراف کافی به همه امور نیاز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش خوزستان نیازمند به مسیر معتدل و با توجه به همه توانمندی‌ها است؛ اگر این محقق نشود قطعا باز هم رتبه پایین‌تر را بین استان‌ها کسب می‌کنیم. با توجه به اینکه توانمندی و ظرفیت بالای نیروی انسانی وجود دارد، استفاده از نیروها و مدیران توانمند می‌تواند موثر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه