English

رمضان پیری:

دانشگاه فرهنگیان استان ایلام حضوری می شود

رییس دانشگاه فرهنگیان استان ایلام گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا بصورت پلکانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان بتوانند به صورت حضوری تحصیل خود را ادامه دهند.

دانشگاه فرهنگیان استان ایلام حضوری می شود

رمضان پیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، با اشاره به بازگشایی کلاس‌های این دانشگاه به صورت حضوری گفت: بر اساس پیام‌های رییس جمهوری، وزرای علوم و آموزش و پرورش مبنی بر از سرگیری آموزش به صورت حضوری در ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و به جهت اینکه دانشگاه فرهنگیان هم از ابتدا هیچ گاه تعطیل نبوده و کلاس ها و کارورزی ها بصورت کامل ادامه داشته ، در اجلاسیه ای که مقامات دانشگاه فرهنگیان در ۳۱ استان کشور داشتند، تصمیم برآن شد که آموزش حضوری با جدیت از سر گرفته شود.

 رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ایلام گفت: از ابتدای نیم سال جاری بخشی از آموزش ها مانند کارورزی حضوری بوده و از ۲۰ فروردین ماه این آموزش های حضوری برای حدود ۶۰ درصد دانشجومعلمان در محل پردیس های دانشگاه فرهنگیان استمرار خواهد یافت و بعد از ماه مبارک رمضان صددرصد دانشجومعلمان تحت پوشش آموزش های حضوری قرار خواهند گرفت. 

رییس دانشگاه فرهنگیان در ادامه گفت: تمام شرایط و امکانات لازم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای استمرار آموزش های حضوری فراهم شده و شرط حضور در کلاس های آموزشی تزریق دو دوز واکسن و شرط استفاده از خوابگاه و امکانات خوابگاهی تزریق سه دوز واکسن است و همچنین کلیه امتحانات پایان نیم سال جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در هر صورت ما تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: شرایط خوابگاه‌ها، فضای سلف سرویس، سرویس‌های بهداشتی و کلاس‌های درس به طور کامل آماده استقبال از دانشجویان و برگزاری حضوری کلاس‌های درس است و تلاش این است که به صورت تدریجی آماده میزبانی از تمام دانشجویان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه