English

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

"جهاد تبیین"عاملی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی جهاد تبیین را عاملی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد.

"جهاد تبیین"عاملی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباس قلی زاده در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات والفجر ۱ و سالگرد شهید مدافع حرم محرم علیپور شهرستان مرند اظهار داشت: در حال حاضر در میدان جنگ رسانه‌ای با دشمن هستیم و باید همانند دوران دفاع مقدس از آرمان‌ها و عزتی که شهدا برای کشور به وجود آورده اند محافظت کنیم و اجازه ندهیم دشمن با بمباران اطلاعاتی از طریق فضای رسانه ای، جامعه را به یاس و ناامیدی سوق دهد.

وی افزود: آخرین ترفند دشمن در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران، بی ارزش شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و جوانان باید همانند پدران خود که در طول هشت سال دفاع مقدس از عزت کشور دفاع کردند به میدان بیایند و دستاورد‌های این نظام مقدس را به جهانیان تبیین کنند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجرای جهاد تبیین است که بیشترین مخاطب اجرایی این موضوع جوانان کشور هستند که می‌توانند با علم و درایت خود در نشان دادن افتخارات کشور پس از پیروزی آن گام‌های بلندی برداشته و ایران را نمونه کشوری مستحکم، باایمان و ولایت مدار به جهانیان معرفی کنند.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به افتخارآفرینی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، شهید مدافع حرم محرم علیپور را نمونه بارزی از اسوه و مردانگی دانست و یادآوری کرد: این شهید بزرگوار با درایت و آگاهی و با شناخت لحظه‌ها در مقابل دشمنان اسلام قیام کرد و با گذشت از خانواده و فرزندان و خون خود، پا در رکاب ولایت گذاشت و همچون مولای خود امام حسین (علیه اسلام) در راه حفظ اسلام و دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) به شهادت رسید.

فرمانده سپاه ناحیه مرند نیز در این مراسم گفت: عملیات والفجر ۱ با رمز یا الله در محور جبل فوقی به صورت گسترده در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۳۶۲ انجام شد و از شهرستان مرند بیش از ۵۰۰ نفر نیرو در این عملیات شرکت کرده بودند که ۳۰ نفر از آنان به شهادت رسیدند.

سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور افزود: شهید محرم علیپور هم در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در کشور سوریه به دست گروه‌های تکفیری به شهادت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه