English

امیر حسین قاضی زاده هاشمی:

این شهدای گرانقدر مقابل نقشه های دشمن قرار گرفتند

معاون رییس جمهور بیان کرد: آیت الله رئیسی در نشست هیات دولت تاکید کردند " این شهدا از مجاهدان بزرگ بودند" چون عرصه جهاد امروز در عرصه ای مانند حاشیه شهر مشهد است، جایی که دشمن دنبال فتنه و توطئه است.

این شهدای گرانقدر مقابل نقشه های دشمن قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی عنوان کرد: علت عصبانیت دشمنان از روحانیان شهید جهادی حمله تروریستی حرم مطهر رضوی این بود که این شهدا با فتنه دشمن در حاشیه شهر مقابله می کردند.

حسین قاضی زاده هاشمی این سخنان را در مراسم گرامیداشت شهیدان اصلانی و دارایی در مسجد صاحب الزمان(عج) محله سیدی مشهد اظهار کرد و ادامه داد: این شهدای گرانقدر مقابل نقشه های دشمن قرار گرفتند و برنامه های آنان را خنثی کردند از این رو هدف کینه دشمن هم قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

معاون رییس جمهور با اشاره به ابلاغ پیام رییس جمهور به خانواده شهدای واقعه تروریستی حرم رضوی متذکر شد: آیت الله رئیسی در نشست هیات دولت تاکید کردند " این شهدا از مجاهدان بزرگ بودند" چون عرصه جهاد امروز در عرصه ای مانند حاشیه شهر مشهد است، جایی که دشمن دنبال فتنه و توطئه است و می خواهد از فقر و نداری مردم سوء استفاده کند و آنها را به اردوگاه شیطان ببرد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود یادآور شد: به خانواده این ۲ شهید بزرگوار تبریک می گویم چرا که نام خانواده آنها مزین به شهید و شهادت شد.

قاضی زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران به وظایف ذاتی خود در این خصوص عمل می کندو  پاسداشت نام و یاد شهدا و خدمت به خانواده آنها از وظایف خاص بنیاد شهید است که از خداوند توفیق در این مسیر را مسالت می کنم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه