English

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی:

اساس در روحانیت شهادت است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مردم باید بدانند فدایی اول در عرصه این انقلاب و قربانی نخست در همه عرصه ها روحانیان هستند.

اساس در روحانیت شهادت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در سخنانی بیان کرد: شهادت برای روحانیت یک مساله عادی است و اساس در روحانیت شهادت است.

آیت الله علم‌الهدی این سخنان را؛ روز جمعه در آیین تشییع دومین شهید جنایت تروریستی حرم مطهر امام رضا(ع) اظهار کرد وادامه داد: شهادت میراثی است که تبار روحانیت از ائمه معصومین(ع) به ارث برده اند و این میراث برای این تبار ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: مردم هم باید بدانند فدایی اول در عرصه این انقلاب و قربانی نخست در همه عرصه ها روحانیان هستند و شهادت دومین روحانی جنایت تروریستی حرم مطهر، این واقعیت را کاملا ثابت کرد.

وی همچنین متذکر شد: با این اتفاقات هم دشمن شناسی مردم بالا می رود و تشخیص می دهند که دشمن در دشمنی خود جدی است و باید مقابل دشمن ایستاد و مقاومت کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در خاتمه با تاکید بر مساله شهادت خاطرنشان کرد: شهادت برای روحانیت یک مساله عادی است

شایان ذکر است که: ظهر امروز پیکر شهید دارایی از مهدیه مشهد با حضور گسترده مردم و مسوولان تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.

همچنین قرار است پیکر این شهید، در کنار دیگر شهید جنایت تروریستی حرم امام رضا (ع) در صحن جمهوری و در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۷۳ به خاک سپرده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه